25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
15-17 kwietnia br. we Wrocławiu po raz osiemnasty odbywa się finał Ogólnopolskiego Turnieju na Najlepszego Ucznia w Zawodzie Cukiernik i Piekarz. Uczestniczyć w nim będą najlepsi uczniowie klas III z ZSZ w zawodach cukiernik i piekarz, którzy zostali wyłonieni w wieloetapowych eliminacjach.
Niższe koszty rejestracji firmy, mniej obowiązków informacyjnych dla start-upów oraz szerszy katalog usług, które można świadczyć nieodpłatnie bez naliczania VAT-u – to korzystne dla przedsiębiorców zmiany w projekcie 4. ustawy deregulacyjnej. Niekorzystne jest opodatkowanie przejazdów firmowym autem w celach prywatnych.
Wzorowa obsługa klienta potrafi zwiększyć zyski firmy, pobudzić rynek zbytu, wywołać lojalność klienta, a nawet zbudować markę. O tym, jak łatwo ją wprowadzić, przeczytasz w dalszej części relacji ze szkolenia dla obsługi klienta.
Serdecznie zapraszamy w dniu 27.04.2013 r. (sobota) w godzinach 11.00 – 17.00 na VI spotkanie integracyjno – biesiadne połączone z Targami Nowości w miejscowości Dolsk.
7-8 maja br. firma "Biostar" zaprasza na szkolenie dla właścicieli piekarni oraz kadry zarządzającej pt. "Jak oszczędzać czas i powiększyć zyski, podnosząc jakość wypieków".