25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Program 3 Polskiego Radia, Żywiec Zdrój S.A., Orange Polska, Lesaffre Polska SA, Koalicja Partnerstwo dla zdrowia, Nutricia - to laureaci Konkursu o tytuł "Dobroczyńca Roku 2011". Nagrody przyznano 29 maja br. podczas Gali Finałowej w Warszawie.
I edycja Dnia Chleba, zorganizowana w ramach Jarmarku Śląskiego w Rybniku, wypadła całkiem dobrze, biorąc pod uwagę duże zainteresowanie mieszkańców i przyjezdnych. "Śląskie sznity” i darmowe lody rozchodziły się w ekspresowym tempie.
26 czerwca 2012 r. odbędą się warsztaty szkoleniowe dla branży piekarsko-cukierniczej. Warsztaty obejmują tematy znakowania środków spożywczych i zmian w legislacji.
O rodzinnym Radomiu mówi, że jest zamarkecony. Boli go, że w naszym społeczeństwie jest przyzwolenie na szarą strefę. Ale najważniejszą sprawą dla Jarosława Gajdy jest promocja pieczywa. Ma na to zaledwie dwa lata jako przewodniczący Krajowej Rady Piekarstwa i Cukiernictwa.
W czasach kiedy choroby cywilizacyjne stają się plagą, a społeczeństwa Europy starzeją się coraz szybciej, diametralnie zmienia się podejście do żywności. Nie chodzi już o dostarczenie składników potrzebnych do funkcjonowania organizmu, ale przede wszystkim o zapewnienie żywności funkcjonalnej.
29 maja 2012 r. w siedzibie Spółdzielni Piekarsko-Ciastkarskiej w Warszawie przy ul. Krakowiaków 103 odbyło się posiedzenie KRPiC, które w całości było poświęcone omówieniu programu ogólnopolskiej promocji pieczywa. Ta promocja ma zmienić przeświadczenie konsumentów, że chleb tuczy.