...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Branża spożywcza pod lupą!

Podczas tegorocznych targów Polagra Food, oprócz ekspozycji pełnej nowości, nie zabraknie konferencji, szkoleń i paneli dyskusyjnych poruszających tematy istotne z punktu widzenia wszystkich podmiotów biorących udział w procesie dostarczania żywności do finalnego konsumenta.

W programie wydarzeń targów znalazły się tematy związane ze zmianami prawnymi jak i te, które mają stanowić inspirację do rozwoju nowych form promocji i sprzedaży.

Na szczególną uwagę zasługuje dwudniowy cykl paneli dyskusyjnych, które poprowadzą dziennikarze z redakcji Dziennika Gazety Prawnej. Omawiane będą między innymi zmiany związane z nowy obciążeniem fiskalnym i możliwości zachowania rentowności w związku z ich wejściem w życie. Dyskutowane będą także nowe technologie w kontekście zwiększania obrotu, a także zalety i wady outsourcingu oraz regulacje prawne i nowe rozwiązania w zakresie opakowań i recyklingu.



Nie zabraknie też marketingowych tematów. Szkolenie  „Dzisiejszy klient w sklepie – prawdy i kłamstwa”, to spotkanie, podczas którego zaproszeni prelegenci powiedzą jak „działa” klient i do jakiej gry chce zaprosić sprzedawców. Będzie też o idealnej customer journey, czyli gdzie, kiedy i w jaki sposób klient kontaktuje się z marką oraz oczywiście o social mediach i ich znaczeniu w procesie sprzedaży.

 

Dla właścicieli sklepów z żywnością eko z pewnością interesujące będą seminarium na temat promocji bioproduktów. Zaproszeni eksperci zweryfikują wizerunek nabywcy ekoproduktów i zarekomendują najskuteczniejsze kanały promocji, które pozwolą do niego dotrzeć. W Strefie Inspiracji ARR będzie można z kolei porozmawiać o możliwościach handlowych i inwestycyjnych polskiej branży rolno-spożywczej na rynkach Afryki i Azji.

Wstęp na wydarzenia specjalne podczas targów Polagra food jest wolny. Wymagana jest jedynie wcześniejsza rejestracja. Szczegółowe informacje na temat wszystkich szkoleń i konferencji na targach Polagra Food znajdują się na stronie www.polagra-food.pl w zakładce: Wydarzenia specjalne.

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji