Idea(ł) czystej etykiety 0
O czystej etykiecie mówi się dużo. Sęk w tym, że ludzie, używając tego samego pojęcia, myślą czasem o czymś zupełnie innym. Sytuację utrudnia fakt, że w przepisach prawnych nie ma takiego pojęcia.
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
O czystej etykiecie mówi się dużo. Sęk w tym, że ludzie, używając tego samego pojęcia, myślą czasem o czymś zupełnie innym. Sytuację utrudnia fakt, że w przepisach prawnych nie ma takiego pojęcia.
więcejMimo że spożycie lodów w Polsce systematycznie rośnie, to mało który ekspert wierzy, że lody szybko skończą z sezonowością. Chyba że zmieni się podejście do promocji lodów, a przede wszystkim podejście polskich konsumentów do zachodnich trendów.
więcejPotrzeba matką wynalazków i… genialnych pomysłów. Takich jak ten, na który wpadł Mirosław Łęczycki, właściciel sieci piekarni na Warmii i Mazurach, a który realizuje wspólnie z Krzysztofem Szulborskim, prezesem Stowarzyszenia Kucharzy Polskich. Mowa o projekcie Doskonalenie „Chlebem Powszednim” Nauczyciela Zawodu.
więcejWielkanoc bez tradycyjnie przygotowanych mazurków czy bab drożdżowych to nie Wielkanoc. Z drugiej strony tradycja to nie dogmat, który nie podlega zmianom, więc czasem warto ją udoskonalić, dorzucając coś ze współczesności. Przyjrzyjmy się tradycyjnej produkcji wielkanocnych wypieków z uwzględnieniem technologicznych akcentów.
więcejDla konsumentów, którzy stosują lub będą chcieli zastosować wytyczne żywieniowe GDA, bardzo ważną sprawą jest rzetelna informacja o składnikach odżywczych pieczywa. W tym przypadku chodzi głównie o zawartość węglowodanów.
więcejUzgodniono stanowisko Związku Rzemiosła Polskiego w sprawie opłat za kontrole urzędowe w sektorze spożywczym.
więcejJeżeli jako przedsiębiorca przechowujesz lub wykonujesz jakiekolwiek czynności z danymi osobowymi innych osób (również pracowników), ustawa o ochronie danych osobowych nakłada na Ciebie konkretne obowiązki. Ich niedopełnienie grozi karami finansowymi, odpowiedzialnością karną, może również narazić na szwank reputację firmy.
więcej