...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Wyróżnij się Przyjazną Słodyczą

    Wyróżnij się Przyjazną Słodyczą 0

    Ogólnopolski program „Przyjazna Słodycz – słodycz, po którą warto sięgnąć!” trwa już prawie rok i skupia ponad 180 cukierni z całej Polski. Jak program działa w rzeczywistości, a przede wszystkim jak klienci reagują na „Przyjazną Słodycz” – sprawdziliśmy w jednej z katowickich cukierni.

    więcej
  • Jak zagrać klientowi

    Jak zagrać klientowi 0

    Z muzyką jest jak z kolorami. Odpowiednio dobrana nie tylko dobrze nastraja, ale też dyskretnie nakłania do zakupów. Jak zatem dobrać muzykę w cukierni, by klient dobrze się czuł, a interes kręcił się... w odpowiednim rytmie.

    więcej
  • Nowej generacji ekologiczny palnik węglowy do RRK

    Nowej generacji ekologiczny palnik węglowy do RRK 0

    Nowe wyzwania rzucone przez rynek piekarski oraz coraz trudniejszy dostęp do tanich paliw stałych zmusiły naszą firmę do opracowania palnika nowej generacji, który skutecznie pozwoliłby na spalanie wielu dostępnych paliw na polskim rynku.

    więcej
  • Nasza „Cukiernicza Królowa”

    Nasza „Cukiernicza Królowa” 0

    Ogromny sukces poznańskiej cukierniczki! Marlena Szymaś znalazła się w ścisłej, światowej czołówce zajmując piąte miejsce w czasie Pierwszych Cukierniczych Mistrzostwach Świata Kobiet. W zawodach rozgrywanych w Rimini we Włoszech w dniach 21-22 stycznia 2012 startowało 10 ekip.

    więcej
  • Tortownia.pl gra z Owsiakiem

    Tortownia.pl gra z Owsiakiem 0

    Oj, będzie się działo! Ci, którzy zaproponują najwięcej, mogę wylicytować eksluzywne, indywidualne szkolenie z Tadeuszem Braneckim, mistrzem cukrowych kwiatów!

    więcej
  • Nowy piecowy

    Nowy piecowy 0

    Piekarze nie mają dziś wątpliwości, że automatyczne linie załadowcze zachowują rzemieślniczą jakość wypieków. Przekonuje ich również powtarzalna jakość oraz wyraźnie większa wydajność i oszczędność w produkcji.

    więcej
  • Warto jeść pieczywo 0

    W sytuacji kryzysowej, kiedy spożycie chleba drastycznie spada, wraca pytanie: Czy warto jeść pieczywo? Branża zgadza się, że trzeba prowadzić kampanie promujące pieczywo dobrej jakości. Zanim jednak dojdzie do tej ogólnopolskiej promocji, warto wyjść z informacją do klienta w sklepie lub z ulotką dołączoną do własnych wypieków.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe