25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Kto piecze najlepszy chleb na świecie? I kto robi najwyborniejsze słodkości? To Jochen Baier z Niemiec oraz Salvador Pla Petit z Hiszpanii - UIBC wybrała najlepszego piekarza i cukiernika 2018 roku.
Wiosna i lato to te pory roku, gdy szczególnie chętnie odpoczywamy na łonie natury. Trudno sobie wyobrazić ten czas bez popularnego grilla. Bogatą ofertę mięs i wędlin warto uzupełnić atrakcyjnymi propozycjami z piekarni!
Sami podejmujemy decyzję, czy sprzeciwiamy się plastikowej fali, czy przymykamy na nią oko. Produkty, którymi się otaczamy, pokazują, kim jesteśmy, jakie wyznajemy wartości, jaki przyświeca nam cel. Zaproś swoich klientów do świata prawdziwego pieczywa i słodkości, pozbawionego plastiku! Weź udział w kampanii ZBIERAMY SŁOIKI!
Kwiaty, zioła i inne rośliny suszone między tomami encyklopedii. Tajemniczo brzmiące łacińskie nazwy. Chyba każdy z nas pamięta z czasów szkolnych zielniki - zadania domowe, które uczyły rozpoznawania roślin, ich nazw, miejsc występowania.
Międzynarodowy zespół archeologów prowadzący badania w północno-wschodniej Jordanii na terenach dawnych osad myśliwsko-zbierackich Shubayqa 1 natrafił na kawałek zwęglonego podpłomyka.
Polacy mają słabość do słodyczy i słonych przekąsek. Jak pokazują badania agencji Nielsen, na te pierwsze wydają 11,3 mld złotych rocznie, a na te drugie 3,7 mld złotych. Ich wybór w sklepach nieustannie się zwiększa.
Branżę piekarniczo-cukierniczą od zawsze charakteryzuje przywiązanie do tradycji. Nic więc dziwnego, że wkroczenie w XXI wiek dla wielu jej przedstawicieli nie było zadaniem łatwym. Problemem okazały się nie tylko nowinki technologiczne, jak usprawniające kontakt z klientem profile społecznościowe czy e-sprzedaż...