25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Wykwintność i kosztowność to najczęstsze synonimy trufli. I nie chodzi tu o najbardziej poszukiwany pod ziemią grzyb, który jest uznawany za najlepszy afrodyzjak, ale o pełne smaku i słodyczy nadzienia truflowe. Jakie składniki odpowiadają za ich niepowtarzalny smak i konsystencję?Jakimi metodami produkuje się te nadzienia?
Kryzys szkolnictwa zawodowego sprowadza się do podstawowego problemu: niedostosowania kształcenia do potrzeb rynku i oczekiwań pracodawców. Jednak za tym ogólnikiem stoi szereg istotnych problemów, które wspólnie „pracują” na niewydolność nauczania zawodowego w Polsce.
Jak przebić się z normalnym pieczywem do świadomości konsumentów i zrobić promocję, która odróżni się od reklamowej sieczki, a przemówi do rozsądku? Prezes Fundacji na Rzecz Wspierania i Promocji Piekarstwa i Cukiernictwa Jarosław Gajda proponuje prosty sposób – kampanię edukacyjną "Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa".
Świat oszalał. Na punkcie miniaturyzacji, która musi iść w parze z artystycznym zacięciem. Małe jest piękne, ale pod warunkiem, że jest eleganckie, zwłaszcza w cukiernictwie.
Osoby pracujące przez cały rok u jednego pracodawcy, które nie korzystają z żadnych ulg czy wspólnego rozliczenia z małżonkiem lub z samotnie wychowywanym dzieckiem, mogą nie składać rocznego rozliczenia podatku – zrobi to za nich pracodawca, jeżeli otrzyma taką informację na formularzu PIT-12. Jest na to czas do jutra.
Jesienią 2014 Międzynarodowe Targi Poznańskie po raz kolejny staną się areną najważniejszego spotkania branży technologii spożywczych. Już 28 września, Dniem Piekarza i Cukiernika rozpocznie się Salon Technologii Piekarskich i Cukierniczych, na który czekaliśmy długie dwa lata.