25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Kreatywna reklama to taka, która ciągle szuka nowych form atrakcyjności, zaskoczenia oraz pożądania. Nie ma nic gorszego niż sztampa prowadząca do banału. Żyjemy w czasach popkultury, która wyjątkowo szybko się nudzi. Nawet piękne kobiety tracą na atrakcyjności, kiedy widzimy je w tych samych odsłonach po stokroć.
– Jem kwiaty – napisała na blogu Małgorzata Kalemba-Drożdż – I Was zapraszam do tego samego. Kiedy inni szukają egzotyki w cukiernictwie na drugim końcu świata, ona znajduje ją pod płotem lub w ogrodzie.
Do Poznania w ostatnich dniach września tego roku przyjadą piekarze i cukiernicy z całego świata. Prawdziwa – jak mawiają Francuzi creme de la creme obu branż. Przyjadą, by 1-2 października wziąć udział w obradach Kongresu Międzynarodowej Unii Piekarzy i Cukierników UIBC.
Jeszcze tylko jeden rok pozostał do IBA, jednych z najważniejszych międzynarodowych targów dla piekarzy i cukierników w Europie. Targi te mają wieloletnią tradycję oraz bardzo szeroki zakres tematyczny, wyznaczając za każdym razem nowe trendy.
Wzrasta konsumpcja różnego rodzaju przekąsek. Już co drugi konsument (51%) twierdzi, że je przekąski co najmniej dwa razy dziennie, co jest wzrostem w odniesieniu do 48%, którzy podobne deklaracje składali przed dwoma laty. Trend jest wyraźnie rosnący…
W Katowicach 22-24 września odbędzie się największe spotkanie firm sektora MŚP w Europie! IV Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw Nauka - Biznes - Samorząd RAZEM DLA GOSPODARKI. Tegoroczne hasło przewodnie: „10 lat przedsiębiorczości bez granic”.
Ceny zbóż są coraz niższe. W ciągu miesiąca tona pszenicy konsumpcyjnej potaniała o 100 zł, a paszowej – o 150 zł. Tegoroczne zbiory mają być nawet kilkanaście procent wyższe niż przed rokiem. To może przełożyć się na spadki cen mąki i pieczywa, ale zdaniem analityków będą one minimalne – podaje Agencja Informacyjna Newseria.