...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Kawa

  • BAKEPOL 2013 - fotorelacja

    BAKEPOL 2013 - fotorelacja 0

    7-10 września br. Lublin, dzięki Targom Przemysłu Piekarskiego i Cukierniczego BAKEPOL, skupił uwagę branży piekarsko-cukierniczej nie tylko z południowo-wschodniej Polski. Dobrze znane targi (4. edycja) przyciągnęły na Lubelszczyznę ponad 100 wystawców, którzy zaprezentowali ponad 80 nowości rynkowych.

    więcej
  • BAKEPOL 2013 - Strefa Mistrza

    BAKEPOL 2013 - Strefa Mistrza 0

    Przez wszystkie dni targów BAKEPOL (7-10 września br.) działała specjalna Strefa Mistrza! Kto prowadził pokazy technologiczne? Z kim można było porozmawiać o marketingu, znakowaniu czy bezpieczeństwie żywności? Zapraszamy do obejrzenia (lub przypomnienia sobie) Strefy Mistrza uwiecznionej okiem naszych fotoreporterów!

    więcej
  • Przedsiębiorca na studiach może zapłacić niższy podatek

    Przedsiębiorca na studiach może zapłacić niższy podatek 0

    Dokształcający się przedsiębiorca może zaliczyć wydatki związane ze studiami w koszty firmy, dzięki czemu ma szansę obniżyć podatek nawet o kilka tysięcy złotych. Musi jednak udowodnić fiskusowi, że studia mają ścisły związek z prowadzoną działalnością.

    więcej
  • Fiskus nie zajmie środków z dotacji

    Fiskus nie zajmie środków z dotacji 0

    W wyniku prowadzonego postępowania egzekucyjnego w sprawach podatkowych, może dojść do zajęcia znacznej części majątku zalegającego podatnika. Do wszczęcia postępowania wystarczy niekiedy otrzymane wcześniej upomnienie. Egzekucja nie dotyka jednak wszystkich części majątku.

    więcej
  • Bezpieczeństwo żywności – jak to się robi w Belgii?

    Bezpieczeństwo żywności – jak to się robi w Belgii? 0

    Jedna z najgroźniejszych afer na rynku żywnościowym – afera dioksynowa w Belgii (1999 r.) – wykazała, że istnieją systemy, które potrafią chronić zarówno producentów, jak i konsumentów. Kryzys wówczas przeszły bez szwanku jedynie firmy spożywcze, które posiadały stosowne certyfikaty Instytutu Kontroli Jakości (IQC).

    więcej
  • Zaproszenie na III Forum FMCG

    Zaproszenie na III Forum FMCG 0

    26-27 listopada br. w Warszawie, w ramach III edycji Forum FMCG, spotkają się menedżerowie odpowiedzialni za rozwój i sprzedaż brandów. To unikalna szansa na poznanie strategii tych firm, które inwestując w produkcję i rozwój marek udowadniają, że na tak wysoce konkurencyjnym rynku są to działania wciąż opłacalne.

    więcej
  • Kwestia detalu

    Kwestia detalu 0

    W projektowaniu każdego wnętrza bardzo ważny jest detal. Wszystko to, co znajduje się wokół detalu, stanowi dla niego tło, które pozwala go uwypuklić. Każde wnętrze, a przede wszystkim komercyjne, które ma zachęcać klienta do wejścia i powrotów, musi być dopracowane pod względem aranżacyjnym, a to właśnie wiąże się z umiejętnym

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe