...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Piekarstwo

  • Ambitne rzemiosło w czerwcowym wydaniu Mistrza Branży

    Ambitne rzemiosło w czerwcowym wydaniu Mistrza Branży 0

    W czerwcowym wydaniu "Mistrza Branży" piszemy: o żelaznych zasadach Sylwii Krębuszewskiej-Kozieł, umiejętności przewidywania i sukcesie żywieckiej Piekarni Cukierni Gałuszka. O rzemieślniczym pieczywie bezglutenowym Bogdana Smolorza. O kulturze żywieniowej, która pozwoli od nowa spojrzeć na sklepy firmowe piekarni i cukierni.

    więcej
  • Zostań Piekarzem Roku 2016!

    Zostań Piekarzem Roku 2016! 0

    Zapraszamy wszystkich piekarzy i właścicieli piekarni, bez względu na wielkość firmy i staż pracy, do wzięcia udziału w prestiżowym konkursie na Piekarza Roku 2016! Przypominamy też o możliwości wystartowania w konkursie na "Rzeźbę Piekarsko-Cukierniczą". Gdzie? W Jaworze podczas Święta Chleba i Piernika.

    więcej
  • Osobliwe inicjacje fermentacji ciasta chlebowego, cz. I

    Osobliwe inicjacje fermentacji ciasta chlebowego, cz. I 0

    W poszukiwaniu wyjątkowego pieczywa stosujemy różnorodne mąki, a jednak podstawą smaku i zapachu wciąż pozostaje wielofazowa fermentacja. Do przygotowania prostego zaczątku (tzw. matecznika) potrzebujemy mąki i wody. A co się dzieje, gdy matecznik inicjuje wyciąg ze specjalnie sfermentowanego maceratu roślinnego?

    więcej
  • Konsekwencje niewykorzystania urlopu 0

    Niewykorzystany urlop nie może tak po prostu przepaść. W przypadku stałych pracowników dni niewykorzystanego urlopu przechodzą na następny rok. Jeżeli dochodzi do rozwiązania stosunku pracy, pracownik może z niego skorzystać tuż przed odejściem lub pracodawca może wypłacić mu ekwiwalent pieniężny.

    więcej
  • Każdą mąkę można ukwasić. O rzemieślniczym pieczywie bezglutenowym

    Każdą mąkę można ukwasić. O rzemieślniczym pieczywie bezglutenowym 0

    W piekarstwie Bogdan Smolorz lubi zadania z gwiazdką. Zdaje się, że im trudniej, tym lepiej. W jego rękach zmieniają się mąki – od organicznej po bezglutenowe, ale niezmienna pozostaje stara jak świat wielofazowa fermentacja. Po udanym eksperymencie z biopieczywem przyszedł czas na rzemieślnicze pieczywo bezglutenowe.

    więcej
  • Relacje z mediami – kształtuj swój wizerunek

    Relacje z mediami – kształtuj swój wizerunek 0

    „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – czyli to, jak zaprezentujesz się mediom, ma wpływ na wizerunek Twojej firmy. Jak zbudować i pielęgnować pozytywne relacje z mediami, aby umocniły Twoją pozycję?

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe