...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Piekarstwo

  • Rynek ekopieczywa jak dobry chleb – rośnie powoli

    Rynek ekopieczywa jak dobry chleb – rośnie powoli 0

    Przybywa konsumentów żywno­ści ekologicznej, rynek rośnie w tempie ok. 25% rocznie. Zielony trend nie omija produk­tów piekarniczych i cukierni­czych. Tworzy się atrakcyjna nisza, ale by ją zagospodaro­wać, potrzeba sporo wiedzy, rozwagi i determinacji.

    więcej
  • Inny wymiar  pączków

    Inny wymiar pączków 0

    Dzisiejsi konsumenci, wybierając pączki, kierują się nie tylko smakiem, ale też przeliczają kalorie. Co bardziej dociekliwi zaczynają pytać o to, z czego są zrobione pączki, na czym smażone. Aby połączyć słodką przyjemność z dbałością o zdrowie, szukają pączków zawierających nieco inne składniki, a także różniące się sposobem sm

    więcej
  • Czym żywi się świat – innowacje na rynku słodyczy, część II

    Czym żywi się świat – innowacje na rynku słodyczy, część II 0

    Po co będzie­my sięgać z wielką przyjemnością, a po co nie? Na pewno to i wiele innych pytań spędza dziś sen z powiek niejednemu producentowi żywności. Działy marketingu prześcigają się w wymyślaniu pomysłów, jak jeszcze uatrakcyjnić produkty – czy to poprzez prozdrowotne składniki, czy oryginalne opakowanie.

    więcej
  • EKO BIO ORGANIC Centrum już działa

    EKO BIO ORGANIC Centrum już działa 0

    8 listopada pogoda nie zachęcała do wychodzenia z domu. W tej sytuacji mało kto spodziewał się tłumów na otwarciu nowego Centrum. A jednak... sznurek samochodów od samego rana ciągnął się do Mikołowa na ul. Kościuszki 61 F. Bogdan Smolorz, biopiekarz i pomysłodawca Centrum, miał powody do zadowolenia.

    więcej
  • Prawidłowe znakowanie produktów ze stewią

    Prawidłowe znakowanie produktów ze stewią 0

    „Stewia – naturalne słodzenie”, „Stewia to naturalny słodzik otrzymany z rośliny Stewia rebaudiana”, „Słodzony stewią” „Bez sztucznych słodzików”, „Słodzony naturalnie” – takie i podobne hasła pojawiają się na etykietach produktów, w których zastosowano nową substancję słodzącą, oraz w publikacjach odnoszących się do stewii.

    więcej
  • Żywność nieopakowana musi być oznakowana 7

    13 grudnia 2014 r. to termin definitywnego końca lakonicznych i nieczytelnych informacji na etykietach. Co ważne, zakres istotnych, rozszerzonych zmian dotyczy również szerokiego asortymentu żywności sprzedawanej bez opakowań.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe