...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Piekarstwo

  • Monitoring marki w sieci

    Monitoring marki w sieci 1

    Coraz więcej firm, w tym z branży spożywczej, monitoruje własne marki w internecie. Najczęściej są to duże korporacje, które korzystają z usług firm-internetowych detektywów, a także agencje PR-owe obsługujące producentów. Takie śledzenie marki ma swoje plusy.

    więcej
  • Dziury w ewidencji gospodarczej 0

    Pół miliona przedsiębiorców nie figuruje w ewidencji gospodarczej. Obecnie nie można zweryfikować blisko co trzeciej z 1,7 mln polskich firm - podało "Metro".

    więcej
  • Propagujemy czysty biznes

    Propagujemy czysty biznes 0

    Niedawno zakończyła się edycja programu Czysty Biznes pt. "Propagowanie czystego biznesu w Polsce", realizowana w latach 2007-2011. Firmy biorące udział nie tylko zmniejszyły koszty działalności, ale wyróżniły się na coraz bardziej ciasnym rynku.

    więcej
  • Czysty Biznes w Polsce

    Czysty Biznes w Polsce 0

    Wiele firm Czystego Biznesu przekonało się, że ochrona środowiska ma wymierne korzyści. Pozwala zmniejszyć zużycie energii elektrycznej, cieplnej, ograniczyć zużycie wody i ilość wytwarzanych odpadów. Przynosi również wartość bezcenną - dobrą opinię społeczną.

    więcej
  • Kontrola bezpieczeństwa i jakości żywności

    Kontrola bezpieczeństwa i jakości żywności 0

    Już teraz Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców zaprasza do udziału w konferencji: „Kontrola bezpieczeństwa i jakości żywności w praktyce”. Termin: 22 luty 2012 r., tradycyjnie w Hotelu Marriott w Warszawie.

    więcej
  • Jak zagrać klientowi

    Jak zagrać klientowi 0

    Z muzyką jest jak z kolorami. Odpowiednio dobrana nie tylko dobrze nastraja, ale też dyskretnie nakłania do zakupów. Jak zatem dobrać muzykę w cukierni, by klient dobrze się czuł, a interes kręcił się... w odpowiednim rytmie.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe