...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Piekarstwo

  • 6 zasad marketingu w sklepie firmowym

    6 zasad marketingu w sklepie firmowym 0

    „Po co mi marketing, skoro klienci ciągle kupują moje produkty?” No właśnie po co? Postaramy się rozwiać błędne przekonanie, że marketing to jedynie twór generujący koszty, który nie przynosi zysków. Zwłaszcza w piekarni czy cukierni.

    więcej
  • Piekarnia za 110 mln zł 0

    Na terenie podstrefy Strzegom firma FSB Piekarnie wybuduje piekarnię z chłodnią o powierzchni 12 tys. m kw. Budowa ruszy w I kwartale 2012 r., a produkcja - na początku 2013 r. - podaje portal strzegomiak.pl

    więcej
  • Bezpłatny wstęp na pokaz firmy Hert

    Bezpłatny wstęp na pokaz firmy Hert 0

    Zgłoś się do firmy Hert i podaj hasło "konkurs MB", a bezpłatny wstęp na pokazy produkcji pieczywa z luźnych ciast będziesz miał zagwarantowany. Pokaz odbędzie się 29 lutego br. w pokazowej piekarni Hert w Warszawie.

    więcej
  • Toksyczna prawda o cukrze

    Toksyczna prawda o cukrze 0

    - Cukier jest równie szkodliwy i uzależniający jak alkohol i tytoń i jego obrót powinien być regulowany - uważa Robert Lusting, profesor pediatrii na Kalifornijskim Uniwersytecie w San Francisco (UCSF).

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe