![Powrót do korzeni, czyli do chleba](/public/artykuly-sponsorowane/32/5202/32_5202_19125_136x94.jpg)
Powrót do korzeni, czyli do chleba 0
W 2010 roku otwierał pierwszy lokal franczyzowy. W 2018 roku jako franczyzobiorca dysponował już 15 sklepami i został współwłaścicielem marki startującej z pierwszymi lokalami na nowojorskim Manhattanie.
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
W 2010 roku otwierał pierwszy lokal franczyzowy. W 2018 roku jako franczyzobiorca dysponował już 15 sklepami i został współwłaścicielem marki startującej z pierwszymi lokalami na nowojorskim Manhattanie.
więcejWażne spotkanie branży gastronomicznej oraz cukierniczej, piekarskiej i kawiarnianej odbędzie się w tym roku w tym samym dniu - 7 września w Hotelu Sheraton Grand w Warszawie.
więcejDruga edycja konkursu dla profesjonalistów i pasjonatów wypiekania chleba już niebawem. Zapisy ruszają od września.
więcejWiększość konsumentów wybiera mleczną czekoladę ze względu na jej słodycz i smak. A jednak to ciemna czekolada jest zdrowszym wyborem. Na szczęście, ostatnio amerykańscy naukowcy odkryli jak wzbogacić mleczną tabliczkę o te same związki, tak by zachować jej smak i uczynić tak zdrową jak ta z większą ilością miazgi kakaowej.
więcejPrzygotowania do wydarzenia trwają i mają się… intensywnie! Wbrew branżowym obawom – bez przesunięć kluczowych terminów i w trybie zbliżonym do tego z edycji ubiegłych lat.
więcejNa początku sierpnia w Szczecinie stanęły cztery chlebomaty - bezobsługowe automaty do zakupu pieczywa z płatnością bezgotówkową. Pilotażowo uruchomiła je piekarnia Asprod.
więcejWspółczesne piekarnie poszukują sprawdzonych, uniwersalnych urządzeń, które przyczyniłyby się do poszerzenia ich asortymentu. Piekarze oczekują, że dzięki nim przyciągną uwagę nowych klientów, a maszyna będzie na tyle niekłopotliwa w użyciu i eksploatacji, że nie pożałują jej zakupu.
więcej