![80 lat słynnych drażetek M&M’s®!](/public/artykuly-sponsorowane/910/5681/910_5681_20926_136x94.jpg)
80 lat słynnych drażetek M&M’s®! 0
Z tej okazji przypominamy ich historię oraz wyjaśnienia etymologii ich nazwy, która dziś stała się marką bez której świat słodkości byłby nieco uboższy.
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
Z tej okazji przypominamy ich historię oraz wyjaśnienia etymologii ich nazwy, która dziś stała się marką bez której świat słodkości byłby nieco uboższy.
więcejTradycyjne francuskie rolady podbijają świąteczne stoły na całym świecie. W tym roku pojawiły się też w ofercie krakowskiej Galerii Tortów Artystycznych.
więcejKolejna edycja największych targów żywności i napojów w Polsce odbędzie się w dniach 5 – 7 kwietnia 2022 r. w EXPO XXI w Warszawie. Organizatorzy targów podkreślają, że niezwykle cieszą się na możliwość bezpośrednich spotkań, a wśród Wystawców i Odwiedzających potrzeba kontaktu na żywo jeszcze nigdy nie była tak wielka.
więcejChcesz nie tylko zasmakować wypieków/potraw z przepisów, ale także nakarmić swój zmysł estetyczny? Koniecznie zerknij na prace Oli Karmowskiej. Zobacz jak można komponować kadry, dobierać kolory i uwypuklać szczegół.
więcejJak pandemia wpłynęła na branżę piekarską? Czy jest jakiś sposób, aby poradzić sobie z wciąż wzrastającymi kosztami produkcji i brakiem rąk do pracy? Jaka przyszłość rysuje się przed branżą piekarską? Na te i inne pytania odpowiedzi udzielił nam Tomasz Guderski, właściciel firmy Geth.
więcej2. edycja zaskoczyła wysokim poziomem prac i frekwencją. Wygląda na to, że sztuka słodkiej dekoracji jest mocną stroną następnego pokolenia cukierniczego. Poznajcie zdolnych laureatów dekorPIERNIKart!
więcejSkuteczna sieć franczyzowa rozwija się nie tylko przez zwiększanie liczby punktów. Nie osiągnie sukcesu, jeśli nie będzie kreatywna, nie będą pojawiały się w niej ofertowe nowości. Franczyza Fit Cake w przeciągu pół roku wprowadziła na rynek trzy submarki. Teraz startuje z wyjątkowym świątecznym menu.
więcej