25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Crowdfunding to trend numer jeden na świecie w pozyskiwaniu funduszy. Sięgają po niego firmy i organizacje, widząc jego szerokie zastosowanie w ramach praktyk CSR. Dlaczego? Bo buduje zaangażowaną społeczność wokół akcji i weryfikuje jej zasadność. Dowodem są choćby projekty realizowane na rodzimym podwórku.
Po raz 10. cukiernicy z ul. Miodowej w Rzeszowie, przy wsparciu rzemieślników, firm, sklepów, hurtowni Podkarpacia i wiodących firm branży spożywczej i cukierniczej, upiekli ogromną 96-metrową kremówkę. Wielkie Kremówkowe Święto odbyło się w sobotę 23 lipca.
Młodzi ludzie coraz częściej unikają jedzenia normalnych posiłków w ciągu dnia na rzecz spożywania przekąsek. To, co brzmi jak katastrofa dietetyczna, może być szansą dla producentów, którzy stworzą snaki lepsze i zdrowsze, niż schabowy z ziemniakami.
Czy polityka może mieć coś wspólnego z jedzeniem? Większość z nas prawdopodobnie wolałaby, aby odpowiedź brzmiała przecząco. Choć pewnie zabrzmi to zadziwiająco, decyzje polityków – czy tego chcemy, czy nie – wpływają jednak także na losy kulinariów. Bywa, że efekty są nad wyraz smaczne i na trwałe wpisują się w międzynarodow
Jakie korzyści dla Twojej marki mogą płynąć ze współpracy z blogerami? W jaki sposób skutecznie tę współpracę inicjować? I wreszcie – jak projektować kampanie w blogosferze? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym tekście, a ich znajomość może oznaczać realne zyski dla Twojej firmy.
Fascynuje Cię tworzenie cukrowych kwiatów? A może wolisz podszkolić warsztat tworzenia słodkich figurek? Już teraz zarezerwuj miejsce na szkoleniach, które poprowadzą zdobywczynie medali na międzynarodowych konkursach.
Współczesny chleb, ekologiczna piekarnia i modne eklerki - co łączy te trzy różne tematy? Konieczność zmiany myślenia! I do tej zmiany zachęcamy w wakacyjnym wydaniu Mistrza Branży.