...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Kawa

  • Spory na linii przedsiębiorca urząd załatwi mediator

    Spory na linii przedsiębiorca urząd załatwi mediator 0

    W czwartek wchodzą w życie przepisy rewolucjonizujące zasady prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach przedsiębiorców. Zacznie działać m.in. alternatywny sposób rozstrzygania spraw pomiędzy np. przedsiębiorcą a urzędem, jakim jest mediacja.

    więcej
  • Profesjonalne oświetlenie dla piekarni i cukierni

    Profesjonalne oświetlenie dla piekarni i cukierni 0

    BÄRO jest wiodącym europejskim producentem rozwiązań oświetleniowych dla obiektów handlowych. Naszymi klientami są wiodący producenci mięsa i wędlin posiadający sklepy firmowe, firmy piekarnicze i wiele sklepów spożywczych różnej wielkości.

    więcej
  • Europosłowie przeciwko marnowaniu milionów ton żywności

    Europosłowie przeciwko marnowaniu milionów ton żywności 0

    Wg szacunków z 2012 roku w Unii Europejskiej marnuje się rocznie ok. 88 mln ton żywności, co daje 173 kg na osobę. Dzieje się to na całej długości łańcucha dostawczego, od momentu produkcji po spożycie przez końcowych konsumentów. Europosłowie zaproponowali działania mające ograniczyć ilość marnowanej żywności o połowę w 2030 r.

    więcej
  • Pracodawco, dołącz do akcji: Dwie Godziny dla Rodziny!

    Pracodawco, dołącz do akcji: Dwie Godziny dla Rodziny! 0

    Co roku 15 maja kilkaset tysięcy pracowników kończy wcześniej pracę i kilkaset firm w Polsce, dzięki akcji „Dwie Godziny dla Rodziny” Fundacji Humanites, wysyła czytelny sygnał dla świata biznesu: inwestujemy w wartości rodzinne i relacje długoterminowe z naszymi pracownikami.

    więcej
  • Kalendarz marketingowca 2017

    Kalendarz marketingowca 2017 1

    Czasami pomysł na dobry koncept marketingowy znajduje się na wyciągnięcie ręki. Wystarczy dotrzeć do niego lub po prostu wiedzieć, gdzie go szukać. Jedną z inspiracji mogą być święta oraz nietypowe dni poświęcone ideom mniej lub bardziej poważnym, jak Światowy Dzień Czekolady.

    więcej
  • O ochronie receptur cukierniczych, ciastkarskich i nie tylko

    O ochronie receptur cukierniczych, ciastkarskich i nie tylko 0

    Piękne dekoracje, opakowania i skuteczna promocja są niezwykle ważne, ale o sukcesie rynkowym produktów cukierniczych i ciastkarskich decyduje przede wszystkim ich smak. To właśnie on przy­ciąga docelowych odbiorców i sprawia, że z chęcią wracają po ulubione słodkości.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe