...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Lody

  • III edycja WorldFood Warsaw otwarta!

    III edycja WorldFood Warsaw otwarta! 0

    „Konkurencja na światowym rynku żywności jest duża. Cieszę się, że w Warszawie odbywa się taka inicjatywa, na której spotykają się przedstawiciele sektora spożywczego. Mam nadzieję, że dzięki temu jeszcze więcej polskich produktów - smacznych, wartościowych i ekologicznych, będzie pojawiać się na europejskich stołach”

    więcej
  • PIT Last Minute: w rocznym PIT-cie trzeba wykazać remanent

    PIT Last Minute: w rocznym PIT-cie trzeba wykazać remanent 0

    Mimo iż w rocznej deklaracji podatkowej przedsiębiorca nie znajdzie oddzielnej rubryki przeznaczonej na wykazanie różnicy w stanie majątku jego firmy z przełomu roku, obliczając podatek za 2015 r. musi rozliczyć wartość remanentu. Trzeba go ująć w kosztach działalności.

    więcej
  • Nowe szaty Lodobusów Bonano

    Nowe szaty Lodobusów Bonano 0

    Wprowadzone przez firmę Bonano w zeszłym roku Lodobusy spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem zarówno ze strony franczyzobiorców, jak i klientów. Nic więc dziwnego, że w tym sezonie sieć planuje otwarcie kolejnych tego typu mobilnych lodziarni.

    więcej
  • Skosztuj wiedzy o tradycyjnych i lokalnych produktach na Targach Regionalia

    Skosztuj wiedzy o tradycyjnych i lokalnych produktach na Targach Regionalia 0

    Program 5. jubileuszowych Targów Produktów Tradycyjnych i Ekologicznych Regionalia 2016 urozmaicą praktyczne szkolenia oraz konferencje. Będzie można dowiedzieć się o zaletach produktów znakowanych symbolem „Jakość Tradycja”, który jest pierwszym krajowym systemem certyfikującym żywność regionalną i tradycyjną.

    więcej
  • Od 15 kwietnia rewolucja w ochronie znaków towarowych

    Od 15 kwietnia rewolucja w ochronie znaków towarowych 0

    Nowe przepisy o ochronie znaków towarowych wchodzą w życie 15 kwietnia 2016 r., diametralnie zmieniając tryb postępowania w sprawie uzyskania prawa ochronnego na znak towarowy. Postępo­wanie ma być krótsze, a zgłaszający szybciej uzyska prawo ochronne.

    więcej
  • Osobista lista najciekawszych działań marketingowych

    Osobista lista najciekawszych działań marketingowych 0

    Nie trzeba daleko szukać, aby odnaleźć kreatywne koncepcje marketingowe w naszej branży, które wywierają pozytywny wpływ na cały rynek. Skorzystajmy z okazji i zainspirujmy się działaniami promocyjnymi, które spotykamy na swojej drodze każdego dnia. Michał Rusek, www.MarketingFanpage.pl

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe