...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Lody

  • Marketing, który zaowocuje wzrostem sprzedaży

    Marketing, który zaowocuje wzrostem sprzedaży 0

    Opinie ekspertów Food and Design są podzielone. Personalizacja produktów, aktywizowanie odbiorców czy proekologiczne postawy – to jedne z kilku trendów wykorzystywanych przez marki z sektora food. Czy dzięki nim w świecie w kryzysie firmy odnotowują wzrosty sprzedaży? Jakie podejście sprzedawcy ma potencjał biznesowy?

    więcej
  • Lody nie dla ochłody

    Lody nie dla ochłody 0

    Skandynawowie zjadają kilkadziesiąt razy więcej lodów niż mieszkańcy krajów o ciepłym klimacie. Chłód nie jest dla nich przeszkodą, by konsumować je przez cały rok. W Polsce biznes lodziarski nadal działa sezonowo.

    więcej
  • Miodowe oszustwa

    Miodowe oszustwa 0

    Wraz ze wzrostem popularności naturalnych substancji słodzących (a co za tym idzie, popytem na nie) rosną ceny miodu. Na całym świecie są najwyższe od lat. UE nie jest w stanie nadążyć za tym popytem, importuje coraz większe ilości z krajów trzecich. Ta sytuacja jest też idealna dla wszelkiej maści oszustów.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe