25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Konsumenci na całym świecie coraz bardziej dbają o swoją dietę. Tendencje takie daje się wyraźnie zauważyć w supermarketach. Już ponad połowa Europejczyków (53%) i aż 64% populacji Stanów Zjednoczonych przed dokonaniem zakupu bacznie przygląda się etykietom produktów żywnościowych i napojów.
Po raz drugi podczas uroczystej gali minister pracy i polityki społecznej wręczył nagrody 19 firmom w konkursie "Kreatorzy miejsc pracy". Wśród laureatów znalazły się trzy firmy z branży spożywczej, w tym tylko jedna piekarnia-cukiernia. Jakie kryteria musiała spełnić, by znaleźć się na podium?
Osoby aktywne fizycznie to grupa konsumentów o wysokiej świadomości żywieniowej, wybierających produkty, które nie tylko zaspokoją ich głód, ale także sprzyjają utrzymaniu dobrego stanu zdrowia. Jakie pieczywo zainteresuje ludzi aktywnych sportowo?
Nasza branża jest na szarym końcu, jeżeli chodzi o pozyskiwanie środków unijnych. Skomplikowany proces wnioskowania i brak wkładu własnego – to najczęstsze powody, dla których firmy nie chcą walczyć o większe pieniądze z UE.
– O sukcesie piekarni w większym wymiarze niż inwestycje decyduje zdolność wpływania na sprzedaż poprzez własne sklepy – twierdzi Hildegard Keil, redaktor naczelna „Brot und Backwaren”. Od kilku lat na tę sprzedaż wpływa odpiek asortymentu na oczach klientów i ten trend zyskuje na znaczeniu w firmowych sklepach piekarni.
100 tys. km, 18 miesięcy, kilkoro młodych ludzi i jeden cel: objechać świat Volkswagenem T3 i dokonać niemożliwego. Przy okazji tej eskapady będę opisywał smaki świata, które spotkamy na naszej trasie, m.in. w Turcji, Mongolii, Korei Południowej, Kambodży, Laosie, Malezji i Nowej Zelandii – pisze Mateusz Gajdziński.
Choć do VII edycji SweetTARGów zostało ponad pół roku, to już wiemy, że obfitować będzie ona w nowości. Zmieniła się nie tylko data (12-14 marca), ale również i lokalizacja. SweetTARGi 2016 odbędą się w nowoczesnym Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.