25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Dla osób robiących zakupy przez Internet coraz większe znaczenie ma nie tylko to, co kupują, ale także interesuje je, skąd pochodzi i jak powstaje dany produkt. Liczy się też jego unikalny wizerunek. W jaki sposób wyróżnić swoje wyroby i przyciągnąć uwagę kupujących?
Jedna z najgroźniejszych afer na rynku żywnościowym – afera dioksynowa w Belgii (1999 r.) – wykazała, że istnieją systemy, które potrafią chronić zarówno producentów, jak i konsumentów. Kryzys wówczas przeszły bez szwanku jedynie firmy spożywcze, które posiadały stosowne certyfikaty Instytutu Kontroli Jakości (IQC).
Właściciele firm związanych z produkcją i obrotem żywności doskonale wiedzą, że jednym z podstawowych warunków odpowiadających za ich właściwą pracę jest skuteczna ochrona przed szkodnikami. W jaki sposób mają jednak ocenić, czy firma zajmująca się tego typu działaniami zapewni bezpieczeństwo zakładu i magazynów?
26-27 listopada br. w Warszawie, w ramach III edycji Forum FMCG, spotkają się menedżerowie odpowiedzialni za rozwój i sprzedaż brandów. To unikalna szansa na poznanie strategii tych firm, które inwestując w produkcję i rozwój marek udowadniają, że na tak wysoce konkurencyjnym rynku są to działania wciąż opłacalne.
Minipiekarenka, czyli miejsce, gdzie dzieci będą mogły pobawić się w piekarza, powstanie w Poznaniu na terenie Targów Smaki Regionów (21-24 września 2014). Organizatorem przedsięwzięcia jest Stowarzyszenie Rzemieślników Piekarstwa RP, które poprzez projekt „Tradycja i smak polskiego pieczywa” promuje polskie tradycyjne pieczywo.
W tym roku mija 60 lat od momentu, w którym firma Puratos została pionierem w przemyśle piekarniczym, wprowadzając T500 – pierwszy polepszacz do pieczywa. Wydarzenie to rozpoczęło erę wdrażania innowacji w obszarze udoskonalania pieczywa, która trwa do chwili obecnej
W projektowaniu każdego wnętrza bardzo ważny jest detal. Wszystko to, co znajduje się wokół detalu, stanowi dla niego tło, które pozwala go uwypuklić. Każde wnętrze, a przede wszystkim komercyjne, które ma zachęcać klienta do wejścia i powrotów, musi być dopracowane pod względem aranżacyjnym, a to właśnie wiąże się z umiejętnym