...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Francuski szyk w sercu Ślaska

    Francuski szyk w sercu Ślaska 0

    Co skłoniło mistrza wyrafinowanej francuskiej kuchni i eleganckich deserów do przyjazdu na Śląsk w czasie, gdy w cukierniach można było kupić głównie drożdżówki z marmoladą? O tym, dlaczego woli drożdżówki od dese­rów kuchni molekularnej oraz o przyszłości cukiernictwa w Polsce rozmawialiśmy z Thierrym Ayelem.

    więcej
  • Jak zgromadzić 30 000 klientów  w 1 miejscu?

    Jak zgromadzić 30 000 klientów w 1 miejscu? 1

    Szczegółowa analiza konkretnej kampanii reklamowej umożliwia podpatrzenie metod działania oraz zastosowanie ich we własnym biznesie. Poniżej prezentujemy charaktery­stykę kampanii reklamowej I Międzynarodowego Festiwalu Czekolady i Słodyczy w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, która zgromadziła 30 000 fanów słodyczy.

    więcej
  • Dzieci w cukrze

    Dzieci w cukrze 0

    Blisko 100 łyżeczek cukru i 8 łyżeczek soli zjada przeciętne dziecko w spożywanych przez tydzień produktach*. Oznacza to, że w ciągu miesiąca dostarcza do organizmu 400 łyżeczek cukru i 32 soli, które znajdują się w batonikach, cukierkach, kolorowych żelkach, czipsach lub przyprawianych orzeszkach.

    więcej
  • Wielki apetyt na zwycięstwo!

    Wielki apetyt na zwycięstwo! 0

    Rozmowa z Rafałem Macałą oraz Jerzym Łukasikiem – członkami polskiej ekipy startującej w Mistrzostwach Cukierników w Mediolanie.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe