...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Ekochleb – czy możliwe jest obniżenie jego ceny  bez pogorszenia jakości?

    Ekochleb – czy możliwe jest obniżenie jego ceny bez pogorszenia jakości? 0

    Cena to najczęściej wymieniana przeszkoda przy zakupie żywno­ści BIO. Dotyczy to wszystkich produktów z tego segmentu, ale okazuje się, że rynek ekopieczywa rozwija się wolniej, niż ma to miejsce w przypadku nabiału, warzyw i owoców. Gdzie tkwią najpoważniejsze trudności, z którymi muszą się bory­kać producenci i handlowcy?

    więcej
  • Polski marketing koncentruje się na jakości

    Polski marketing koncentruje się na jakości 0

    Simon Mainwaring, gwiazda pierwszego dnia GOLDEN MARKETING CONFERENCE, po raz pierwszy zaprezentuje się przed polską publicznością, przekonując, że pozytywny wpływ marki na kształtowanie kultury i tworzących ją ludzi ma bezpośrednie przełożenie na lojalność konsumentów oraz wielkość sprzedaży.

    więcej
  • 5 zasad skutecznego merchandisingu

    5 zasad skutecznego merchandisingu 0

    Nawet najwyższej jakości produkty potrzebują racjonalnego wsparcia w postaci skutecznego merchandisingu, aby sprzedaż utrzymywała się na satysfakcjonującym poziomie. W poniższym materiale przedstawiamy podstawowe zasady odpowiednio realizowanego merchandisingu.

    więcej
  • Innowacyjność w nowej perspektywie unijnej, cz. I

    Innowacyjność w nowej perspektywie unijnej, cz. I 0

    Przed nami ostatni zastrzyk środków unijnych na rozwój polskiej gospodarki – nowa perspektywa unijna na lata 2014-2020. Kierunki wsparcia przedsiębiorstw w zasadzie nie zmieniły się i nowe programy w znacznej części będą kontynuacją tego, czego doświadczyliśmy w latach 2007-2013.

    więcej
  • 10 argumentów  za stosowaniem sacharydów

    10 argumentów za stosowaniem sacharydów 0

    Naukowcy z zakresu żywienia człowieka krytycznym okiem patrzą na spożywanie cukru i zalecają ograniczanie normalnych środków słodzących w ciastkarstwie i cukiernictwie. Czy można bezkarnie limitować udział cukru w produkcji? Czy cukier krzepi, szkodzi czy uzależnia? Na to pytania odpowie dr Henryk Piesiewicz.

    więcej
  • Molly  w krainie tortów

    Molly w krainie tortów 0

    Dziś mamy okazję porozmawiać z włoską dekoratorką Eleonorą „Molly” Coppini o tortach artystycz­nych, sztuce tworzenia i dzielenia się wiedzą, o zachodzących zmianach w stylu angielskim, a także o tym, co zaprezentuje podczas wrześniowego, pierwsze­go szkolenia w Polsce.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe