25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Odpowiedź na pytanie postawione w tytule jest bardzo trudna, a to z uwagi na znaczne zróżnicowanie piekarń pod względem liczby zatrudnienia, zdolności produkcyjnej, lokalizacji, stopnia zmechanizowania itp. Uogólnienia w tej materii nie mają sensu.
Pierwsze tygodnie nowego biznesu nigdy nie są łatwe. Nawet jeśli korzystamy z modelu franczyzowego, możemy natrafić na trudności. Trudno przewidzieć wszystko, jednak w wielu sytuacjach możemy korzystać z doświadczenia innych. O tym, na co warto zwrócić uwagę, mówi Piotr Kotowicz, właściciel kilku świetnie prosperujących lodziarn
Najwyższej jakości mąki konwencjonalne, ekologiczne, pradawne odmiany pszenicy – to wszystko będzie dostępne dla piekarzy, którzy zmierzą się w 2-dniowym konkursie Master Baker 2019. Wydarzenie zyskało bowiem wsparcie polskich producentów mąki: Polskie Młyny i Młyna Niedźwiady, zrzeszonych w Stowarzyszeniu Polska Ekologia.
Konkurs Master Baker jest ideą tak wyjątkową, że spodobał się nawet samemu Ministrowi Rozwoju Rolnictwa i Wsi, który objął go swoim patronatem. Piekarskie popisy będziemy podziwiać już we wrześniu podczas targów Bakepol.
Ulga będzie dedykowana dla osób młodych, a dotyczy zwolnienia z pobierania i opłacania zaliczek PIT od wynagrodzenia, dzięki czemu zatrudnieni dostaną większe wypłaty. Rząd chce w taki sposób zaktywizować konkretna grupę wiekową do podejmowania pracy.
Mariuszowi Góreckiemu, aktualnemu Mistrzowi Polski w Lodziarstwie, wciąż mało. Najwyraźniej jego celem jest tytuł mistrza świata w czekoladzie! 30 czerwca wysłał mailem autorskie receptury, a 22 lipca dostał potwierdzenie, że zakwalifikował się do regionalnego półfinału. To już drugie jego podejście do C3!
Tym razem skupię się na dwóch zagadnieniach: kto z nas powinien stawić czoła rzeczywistości i szukać rozwiązań z myślą o przyszłości oraz jakie piekarnie mogą rozwijać się w konkurencyjnych warunkach rynkowych.