...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Wszystkie artykuły

  • Gwarancja jakości od samego początku

    Gwarancja jakości od samego początku 0

    Wymagania ze strony konsumentów zmieniają się. Obecnie już nie tylko klasyczne kryteria, takie jak cena, mają wpływ na ich decyzje zakupowe. Coraz ważniejsze są środowisko produkcji, skutki środowiskowe i wartość produktów. Współcześni konsumenci zwracają uwagę przede wszystkim na wyroby wysokiej jakości.

    więcej
  • Wiosna na torcie

    Wiosna na torcie 0

    Z każdym promieniem słońca, wiosna budzi nas do życia, na nowo. Po miesiącach stonowanych kolorów i zimowych odcieni zieleni przyszedł czas, by torty zakwitły wiosennymi kwiatami, pełnymi słońca i energii. Oczywiście tymi z cukru!

    więcej
  • Słodycz na gorzkie czasy

    Słodycz na gorzkie czasy 0

    Kochamy to, co robimy. A miłość jest słodka. Tak słodka, jak nasze ręcznie robione czekoladki – mówi Izabela Greń, właścicielka cukierni rzemieślniczej Manufaktura Smaku. I dodaje, że obecnie w branży cukierniczej elastyczność jest równie pożądana co słodycz.

    więcej
  • Lody nie dla ochłody

    Lody nie dla ochłody 0

    Skandynawowie zjadają kilkadziesiąt razy więcej lodów niż mieszkańcy krajów o ciepłym klimacie. Chłód nie jest dla nich przeszkodą, by konsumować je przez cały rok. W Polsce biznes lodziarski nadal działa sezonowo.

    więcej
  • Croger – hybryda croissanta z burgerem

    Croger – hybryda croissanta z burgerem 0

    Przyzwyczailiśmy się, że w branży cukierniczo – piekarniczej od czasu do czasu powstają nowe wypieki, z wykorzystaniem ciast, które konsument już zna. Tak było dwa lata temu z cruffinem (muffin plus croissant). Teraz kolej na inne połączenie: burgera z croissantem.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe