25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Dobra informacja dla producentów żywności BIO, ale też dla tych, którzy produkują tradycyjnie (naturalnie)! Na Śląsku, w Mikołowie, z inicjatywy biopiekarza Bogdana Smolorza powstaje Handlowo-Edukacyjne EKO BIO Organic Centrum. Nowe miejsce zacznie działać 8 listopada 2014 r.
IBIS jest jednym z największych producentów maszyn i pieców dla piekarni oraz cukierni w Polsce. Historia firmy sięga 1836 r.! Kontynuuje tradycje i systematycznie unowocześnia asortyment w bogatej ofercie. Można zaryzykować stwierdzenie, że IBIS jest prekursorem nowych rozwiązań w mechanizacji produkcji w polskich piekarniach.
Renomę każdej firmy buduje się latami, a najlepszym jej potwierdzeniem są jakość i innowacyjność oferowanych produktów. W przypadku firmy Eurofours wszystko zaczęło się od pieców konwekcyjnych, a jakość i innowacja to od początku priorytety francuskiego producenta pieców znanych na całym świecie.
Dlaczego jest tak, że jedną markę lubimy, a do innej brak nam zaufania? Odpowiedź jest prosta: szkopuł tkwi we właściwej komunikacji. Dobra, rozpoznawalna marka to wielka siła.
Zmiana norm prawnych dotyczących treści umieszczanych na etykiecie produktu spożywczego jest powszechnie znana w środowisku producentów, ale jak to zrobić, aby dobrze zarządzać tą zmianą? O czym trzeba pamiętać, aby zdążyć z produkcją nowych wzorów na czas?
W tym wydaniu sprawdziliśmy: czym wyróżnia się Piekarz Roku 2014 Roman Ciążyński? Czy Polacy faktycznie jedzą mniej chleba? Co się dzieje na polskim rynku słodyczy? Czy warto zainteresować się dawnymi odmianami pszenic? Jak przebiegały Święta Chleba w Polsce? Zachęcamy też do jedzenia jabłek i do odwiedzenia Polagry-Tech!
„Weryfikacja negatywna” – tak określam szukanie błędów na autentycznych etykietach. To bodaj najlepszy sposób, żeby sprawdzić swoją wiedzę z aktualnych przepisów w zakresie znakowania i uczulić na błędy.