25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Ma 22 lata, tytuł Mistrza Polski Uczniów Szkół Cukierniczych 2011 i lubi smak truskawkowy. Kto? Michał Kumur, który już 14-15 marca br. spróbuje podbić Tajwan na kolejnych Mistrzostwach Świata Młodych Cukierników.
Śląski cukiernik, prezes katowickiej Izby Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości oraz profesor w jednej osobie – Jan Klimek – na okładce najnowszego wydania „Mistrza Branży” to znak, że już szykujemy się do SweetTARGów. Ale to nie jedyna niespodzianka, którą przygotowaliśmy dla naszych Czytelników.
Kampania edukacyjna „Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa” – pomysł szaleńców z góry skazany na porażkę czy oddolna inicjatywa, która może pociągnąć branżę do wspólnego działania? Czy to dobry pomysł, żeby promować piekarstwo i pieczywo, czy sposób pozyskania pieniędzy z branży na zasilenie konta nowej Fundacji?
25 lat temu Puratos wprowadził na rynek nową markę czekolady dla profesjonalistów – Belcolade. Od tamtego czasu marka Belcolade stała się synonimem doskonałego smaku prawdziwej belgijskiej czekolady i okazała się zaufanym dostawcą czekolady dla tysięcy ekspertów na całym świecie.
12 marca 2014 r. Polska Federacja Producentów Żywności zaprasza na konferencję "Dodatki do żywności" z udziałem znanych specjalistów, m.in. Joanny Gajdy-Wyrębek z Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH oraz prof. Krzysztofa Krygiera z SGGW.
Poznajcie historię jednej z najbardziej rozpoznawalnych par polskiego cukiernictwa. Co ich połączyło? Jak godzą pracę zawodową, pasję i realizację kolejnych projektów? Jakie mają plany i co nam zafundują w najbliższym czasie?