...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Cukiernictwo

  • Osobista lista najciekawszych działań marketingowych

    Osobista lista najciekawszych działań marketingowych 0

    Nie trzeba daleko szukać, aby odnaleźć kreatywne koncepcje marketingowe w naszej branży, które wywierają pozytywny wpływ na cały rynek. Skorzystajmy z okazji i zainspirujmy się działaniami promocyjnymi, które spotykamy na swojej drodze każdego dnia. Michał Rusek, www.MarketingFanpage.pl

    więcej
  • 3. Ogólnopolski Konkurs Fotografii Kulinarnej

    3. Ogólnopolski Konkurs Fotografii Kulinarnej 0

    Branża HoReCa ma ogromne oczekiwania wobec fotografów. Prawidłowo wykonane i przygotowane zdjęcie jest głównym narzędziem marketingowym w rękach restauracji, hoteli oraz producentów produktów spożywczych, portali i blogów oraz wydawnictw kulinarnych.

    więcej
  • Odmienione SweetTARGi_wideorelacje

    Odmienione SweetTARGi_wideorelacje 0

    Nowa lokalizacja SweetTARGÓW była strzałem w dziesiątkę! Nowoczesna przestrzeń Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach była idealnym miejscem do eksponowania szerokiej oferty wystawców oraz pokazania, że cukiernictwo i lodziarstwo to branże wyjątkowo atrakcyjne, bo widowiskowe.

    więcej
  • Festiwale czekolady

    Festiwale czekolady 0

    Czekolada uzależnia. Dlatego wielu spośród nas można zaliczyć do grona miłośników, a nawet wręcz oddanych wielbicieli. Efektem tego jest również to, że w odróżnieniu od innych słodyczy ma ona swoje muzea, święta i festiwale, na których cukiernicy i kucharze chwalą się kunsztem, a miłośnicy rozkoszują chwilą.

    więcej
  • Już niebawem targi WorldFood Warsaw!

    Już niebawem targi WorldFood Warsaw! 0

    III edycja targów WorldFood Warsaw zanotowała kolejny wzrost liczby wystawców. W tym roku w wystawie udział weźmie około 250 firm z kraju i zagranicy. Wśród nich liczna reprezentacja firm cukierniczych, piekarniczych czy oferujących dodatki dla tych branż.

    więcej
  • Które kwasy spożywcze wybrać?

    Które kwasy spożywcze wybrać? 0

    Kwasy spożywcze odpowiadają za profil smakowy wyrobów, są niezbędne przy tworzeniu bariery przed rozwojem niepożą­danych mikroorganizmów czy zachodzącą oksydacją produktu. Choć do wyboru mamy wiele kwasów, każdy z nich ma swoją specyfikę, która determinuje zastosowanie do określonych produktów cukierniczych.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe