25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
– Podczas targów Expo Sweet było nam bardzo miło gościć na naszym stoisku wielu klientów i zwiedzających. Dziękujemy za pozytywne oceny i ponowne docenienie nowych produktów polskiej marki – powiedziała Urszula Górka, reprezentująca firmę Magorex.
Śląski cukiernik, prezes katowickiej Izby Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości oraz profesor w jednej osobie – Jan Klimek – na okładce najnowszego wydania „Mistrza Branży” to znak, że już szykujemy się do SweetTARGów. Ale to nie jedyna niespodzianka, którą przygotowaliśmy dla naszych Czytelników.
Kampania edukacyjna „Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa” – pomysł szaleńców z góry skazany na porażkę czy oddolna inicjatywa, która może pociągnąć branżę do wspólnego działania? Czy to dobry pomysł, żeby promować piekarstwo i pieczywo, czy sposób pozyskania pieniędzy z branży na zasilenie konta nowej Fundacji?
12 marca 2014 r. Polska Federacja Producentów Żywności zaprasza na konferencję "Dodatki do żywności" z udziałem znanych specjalistów, m.in. Joanny Gajdy-Wyrębek z Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH oraz prof. Krzysztofa Krygiera z SGGW.
Prawie 80 proc. polskiej żywności w ubiegłym roku eksportowano do krajów Unii Europejskiej. W czołówce naszych partnerów jest Francja, do której trafiły produkty za 1,2 mld euro. Organizatorzy Międzynarodowych Targów Żywności World Food Warsaw 2014 chcą, by polscy producenci jeszcze bardziej zaistnieli na tamtejszym rynku.
Günther Hoyng doskonale pamięta pierwsze lata działalności. W 1997 r. przejął mały zakład w Meppen w północno-zachodnich Niemczech. Zaczynał od niewielkiej produkcji, z tylko jednym punktem sprzedaży. Obecnie w okolicy działają trzy filie, dwie na obszarze miasta Meppen oraz jedna 25 km poza miastem.