25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Luty dla wielu to wyjątkowy miesiąc. Powtarzając za znanym muzycznym szlagierem miłość jest w powietrzu („Love is in the air” John Paul Young), dajmy się ponieść przypływowi uczuć. Wszak jest to moment, kiedy, zabiegani, zajęci codziennością, przypominamy sobie o osobach, które są nam bliskie i które kochamy.
"The Polish Table" autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej-Bolałek znalazła się w ścisłym finale Gourmand World Cookbook Awards - najbardziej prestiżowego konkursu dla książek kulinarnych nazywanego również Kulinarnymi Oskarami.
Popularność alternatywnych mąk stale rośnie. Świadomość konsumentów, chęć testowania nowych smaków i struktur, kulinarne inspiracje najróżniejszymi zakątkami świata, a czasami konieczność wykluczenia produktów opartych na mące pszennej z codziennej diety – to powody, dla których coraz częściej poszukiwane są jej zamienniki.
Intuicyjne kulinaria Agnieszki Jasińskiej, kryzysowy marketing Marcina Samsela oraz słodkie trendy na 2021. A także bohaterskie kawiarnie otwarte w lockdownie oraz dużo dobrego chleba - tego rzemieślniczego prosto z 19. dzielnicy, ale też kartoflanego, naroczańskiego i czarnego rodem z Włoch.
WorldFood Poland Virtual Expo to odpowiedź na aktualną sytuację epidemiczną w Polsce jako alternatywa dla targów stacjonarnych. Jest to jedyne takie rozwiązanie na rynku dla branży spożywczej, aby w bezpieczny sposób wziąć udział w wydarzeniu biznesowym, prezentując swoje usługi i produkty na wirtualnym stoisku.
Akcja społeczna #SaveTheFork ma na celu uratowanie 100 restauracji w 100 dni. Jej bohater, pączek, ma dwie misje - pomóc cierpiącej z powodu lock downu gastronomii oraz tęskniącym za podróżowaniem konsumentom.