25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Co roku 15 maja kilkaset tysięcy pracowników kończy wcześniej pracę i kilkaset firm w Polsce, dzięki akcji „Dwie Godziny dla Rodziny” Fundacji Humanites, wysyła czytelny sygnał dla świata biznesu: inwestujemy w wartości rodzinne i relacje długoterminowe z naszymi pracownikami.
Dlaczego piekarz to zawód wyjątkowy dla śląskiego rzemieślnika Romana Kristofa? Co fascynuje Teresę Klukowską w codziennej pracy w małej pracowni piekarskiej? Czy rywalizacja cukierników i dekoratorów może przerodzić się we współpracę? Oraz BONUS – przegląd najważniejszych, najciekawszych i nowych trendów w dekorowaniu tortów.
Czasami pomysł na dobry koncept marketingowy znajduje się na wyciągnięcie ręki. Wystarczy dotrzeć do niego lub po prostu wiedzieć, gdzie go szukać. Jedną z inspiracji mogą być święta oraz nietypowe dni poświęcone ideom mniej lub bardziej poważnym, jak Światowy Dzień Czekolady.
Rosnące zainteresowanie najmniejszym automatycznym systemem załadowczym pieców wsadowych nie jest zaskoczeniem. Sygnały płynące z rynku były wyraźne, już kilka lat temu okazało się, że brakuje chętnych do pracy w zawodzie piekarza.
Piękne dekoracje, opakowania i skuteczna promocja są niezwykle ważne, ale o sukcesie rynkowym produktów cukierniczych i ciastkarskich decyduje przede wszystkim ich smak. To właśnie on przyciąga docelowych odbiorców i sprawia, że z chęcią wracają po ulubione słodkości.
Zakończyły się targi Mazury HoReCa 2017. W dniach 25-26.04.2017 w Expo Mazury w Ostródzie było smacznie, emocjonująco, a pod kątem biznesowym – owocnie.