![Kultura żywieniowa przyszłości](/public/artykuly-sponsorowane/32/3635/32_3635_12473_136x94.jpg)
Kultura żywieniowa przyszłości 0
Od kilku lat można zaobserwować wzrost zainteresowania szeroko rozumianymi kulinariami. Gdzie się nie obejrzeć, ludzie jedzą, wspólnie gotują, pieką, razem biesiadują.
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
Od kilku lat można zaobserwować wzrost zainteresowania szeroko rozumianymi kulinariami. Gdzie się nie obejrzeć, ludzie jedzą, wspólnie gotują, pieką, razem biesiadują.
więcejPoczątek roku kalendarzowego jak zwykle niesie ze sobą zmiany w przepisach ustaw podatkowych. Czy będzie to rewolucja, czy tylko drobna korekta? Odpowiedzi na to pytanie każdy z podatników musi udzielić sobie sam po przeanalizowaniu, które zmiany będą miały wpływ na formę i specyfikę prowadzonej przez niego działalności.
więcejKolejna tura przedsiębiorców zmierzy się z cyfryzacją fiskusa. Następne będą mikrofirmy. Standardem staje się przesyłka przez internet danych o VAT. Warto się przyjrzeć, jak powinien wyglądać ten standard, czyli jak tworzyć pliki JPK, które od 2018 r. będą obowiązkowe już dla wszystkich przedsiębiorców.
więcejOutdoor, zwany też out of home, czyli reklama zewnętrzna, to jedna z najstarszych i wciąż najbardziej popularnych, a przede wszystkim skutecznych metod zachwalania towarów czy usług. Na przestrzeni lat ta forma reklamy bardzo się zmieniła...
więcejKażda profesja ma fachowe słownictwo, którym się posługuje, i piekarstwo nie jest w tej materii odosobnione. Dysponuje terminami charakterystycznymi dla produkcji pieczywa, których objaśnienie pozwoli na lepsze zrozumienie jego „tajników”.
więcejW tym roku CSM Polska obchodzi swoje 25-lecie. To dobra okazja, by zaprezentować światowy koncern, którego polska firma jest istotną częścią.
więcejTo, w jaki sposób podchodzimy do reklamacji składanej przez klienta, decyduje, czy na niej stracimy, czy zarobimy, a także czy klient w przyszłości do nas wróci, dlatego reklamacja, to najlepszy prezent, jaki możemy od niego dostać.
więcej