...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Rynek pieczywa w Polsce – obecny i w przyszłości

    Rynek pieczywa w Polsce – obecny i w przyszłości 2

    Co wpływa na spadek produkcji i spożycia pieczywa w Polsce? Od czego zacząć promocję i jakie pieczywo propagować? Skąd pozyskać środki pieniężne na globalną promocję, a przede wszystkim jak przekonać administrację państwową do zainteresowania się problemem producentów pieczywa?

    więcej
  • Wyróżnij się ekokawą

    Wyróżnij się ekokawą 0

    Polski rynek kawy nieustannie się zmienia. Przybywa niewielkich palarni stawiających na jakość. Kolejne kawiarnie rezygnują z korporacyjnego kagańca i szukają niezależnych dostawców ziaren. Te procesy zachodzą powoli i na marginesie głównego nurtu, ale zataczają coraz szersze kręgi.

    więcej
  • Proste prawdy o lodziarstwie

    Proste prawdy o lodziarstwie 0

    O micie prostego lodziarskiego biznesu, o braku jednej recepty na sukces, o przekornym polskim konsumencie i zmieniających się gustach, a także o sztuce tworzenia lodów i prostej prawdzie, że w handlu dwie strony muszą być zadowolone – rozmowa ze Sławomirem Szewczykiem, prezesem firmy Sempre Group.

    więcej
  • Czekoladowe igrzyska czas zacząć!

    Czekoladowe igrzyska czas zacząć! 0

    Jest ich 6 i każdy potrafi wyczarować prawdziwe cuda z czekolady! Poznajcie sylwetki kandydatów do tytułu mistrza czekolady, który będzie reprezentował Polskę na światowych finałach prestiżowego World Chocolate Masters w Paryżu.

    więcej
  • Od kulinarnych koszmarków po wysublimowane smaki

    Od kulinarnych koszmarków po wysublimowane smaki 0

    Sushiritto, ramenrrito, Irish nacho, cronut, słysząc lub czytając te nazwy, mamy wrażenie lekkiego déjà vu. Niby kojarzą się ze znanymi potrawami, ale jest w nich coś dziwnego, niepokojącego. Przekształcenie nazwy ma sugerować, że to zupełnie inny produkt. A jak jest naprawdę?

    więcej
  • Wszystko o pieczywie żytnim na kwasie. Część 1 – dobór surowców

    Wszystko o pieczywie żytnim na kwasie. Część 1 – dobór surowców 0

    W literaturze i prasie jest wiele informacji na temat technologii produkcji pieczywa żytniego. Wychodząc z założenia, że nie wszyscy wszystko już przeczytali, podjąłem się zadania, aby w możliwie przystępny sposób omówić zagadnienie produkcji tego popularnego niegdyś pieczywa, głównie chleba, którego spożycie obecnie spada.

    więcej
  • Piekarnie z potencjałem

    Piekarnie z potencjałem 0

    W dzisiejszych czasach piekarnie spotkać można niemal na każdym kroku. Ruchliwa ulica, okolice przystanku autobusowego czy osiedlowy pawilon, wszędzie tam roi się od lokali serwujących aromatyczne wypieki.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe