...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Innowacja, czyli  kreowanie wartości  dla klienta

    Innowacja, czyli kreowanie wartości dla klienta 0

    Z roku na rok spada spożycie pieczywa. To obniżenie ma charakter długofalowy i przyczynia się do zaostrze­nia konkurencji między podmiotami w branży piekarskiej. W najbliższej przyszłości ważnym czynnikiem przewagi będzie zdolność piekarni do innowacyjności i kreatywności w zaspokajaniu potrzeb konsumentów.

    więcej
  • Chiny i Algieria otwierają się na polską żywność

    Chiny i Algieria otwierają się na polską żywność 0

    Od 2006 r. do 2014 r. wartość eksportu polskiej żywności zwiększył się aż czterokrotnie (z 8,6 mld zł do 20 mld zł). Według ministra rolnictwa Marka Sawickiego w ciągu dekady Polska powinna podwoić sprzedaż zagraniczną, a to dzięki współpracy z Algierią i Chinami – czytamy w Newseria.pl.

    więcej
  • Słodki duet, jeszcze słodsza publikacja

    Słodki duet, jeszcze słodsza publikacja 0

    To nie precedens, że w rodzinie cukierników pracuje rodzic z dzieckiem. Zaskoczeniem jest jednak, gdy razem wydają książkę. Zwłaszcza, gdy to dziecko ma dopiero 7 lat! Jak tego dokonać – i to tak, by dziecko się przy tym świetnie bawiło? Opowiedziała mi Małgorzata Weber wraz z córką Zosią.

    więcej
  • Lody, kawa i czekolada – dodatek specjalny

    Lody, kawa i czekolada – dodatek specjalny 0

    Lody na kółkach, czekolada z drukarki, cebula w pralinkach i wszystkie aromaty w jednym ziarenku kawy! – nasz specjalny dodatek nasyci każdego, kto szuka deserowych inspiracji z najwyższej półki.

    więcej
  • Lody na kółkach - mobilna lodziarnia

    Lody na kółkach - mobilna lodziarnia 0

    Co zrobić, jeśli do Twojej lodziarni przychodzi za mało klientów? Wyjdź im naprzeciw! A zasadniczo – przyjedź. Mobilne punkty sprzedaży lodów zdobywają coraz więk­szą rzeszę polskich wielbicieli – zarówno wśród sprzedawców, jak i klientów.

    więcej
  • Metody produkcji tabliczek czekolady – cz. II

    Metody produkcji tabliczek czekolady – cz. II 0

    W pierwszym artykule z tego cyklu zapoznaliśmy się z tajnikami produkcji tabliczek masywnych, czyli produktów stworzonych wyłącznie z czekolady. W tym wydaniu zajmiemy się czekoladowymi produktami tabliczkowatymi z dodatkami.

    więcej
  • W świecie czekolady przyszłości Aneesha Popata

    W świecie czekolady przyszłości Aneesha Popata 0

    Jego czekoladki sygnowane marką The Chocolatier można kupić w najlepszych londyńskich domach handlowych. Jest Brytyjczykiem o indyjskich korze­niach, które co jakiś czas przebijają się w jego czekoladowych kreacjach. W jego pracy pomocne są nowoczesne metody badawcze, jak foodpairing* i neurogastronomia.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe