...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Social Media  w biznesie

    Social Media w biznesie 0

    Social media to już nie moda, ale nowa rzeczywistość. Nie ulega wątpliwości, że serwisy społeczno­ściowe wywierają olbrzymi wpływ na nasze życie – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Stworzyły bowiem całkiem nowe możliwości, pozwalające na innowacyjne podejście do komunikacji na linii konsument – marka. Gdzie warto być i jak kom

    więcej
  • Jakość mikrobiologiczna lodów

    Jakość mikrobiologiczna lodów 0

    Lody, ze względu na swój skład chemiczny stanowią doskonałą pożywkę dla rozwoju niepożądanej mikroflory. Badanie lodów na poszczególnych etapach wytwarzania wskazuje na różne źródła ich zanieczyszczenia.

    więcej
  • B2B, czyli e-biznes  – szansą na poprawę konkurencyjności

    B2B, czyli e-biznes – szansą na poprawę konkurencyjności 0

    W ostatnim czasie projekty oparte na obustronnej współpracy przedsiębiorstw z wykorzystaniem elektronicznego obiegu informacji zyskują coraz większą popularność. Stanowią one bowiem mocny impuls w optymalizacji wewnętrznych procesów administracyjnych i logistycznych.

    więcej
  • Jesz mało chleba? Sprawdź dlaczego warto to zmienić!

    Jesz mało chleba? Sprawdź dlaczego warto to zmienić! 1

    Pieczywo jest źródłem m.in. białka, witamin, składników mineralnych i błonnika. Polscy piekarze oferują różnorodne wyroby wysokiej jakości, mimo to spożycie chleba spada. Z tego tekstu dowiesz się dlaczego warto sięgać po wypieki, czym charakteryzują się podstawowe grupy pieczywa i na co zwracać uwagę robiąc zakupy.

    więcej
  • Dodatki do żywności – zbiorowa psychoza?

    Dodatki do żywności – zbiorowa psychoza? 0

    Trudno odmawiać ludziom prawa do wyboru między artykułami spożywczymi, w których zastoso­wano substancje dodatkowe, a tymi, które wyprodukowano bez ich udziału. To jest istota nowego unijnego rozporządzenia o przekazywaniu informacji m.in. o składzie produktów spożywczych.

    więcej
  • Sprzedawca kompetentny  – kim jest i jak go pozyskać?

    Sprzedawca kompetentny – kim jest i jak go pozyskać? 0

    Co tak naprawdę sprawia, że jednych sprzedawców postrzegamy jako kompetentnych, a innych nie? Na co należy zwrócić szczególną uwagę w procesie rekrutacji oraz jaką drogę wybrać – rekrutować sprzedawców „kompletnych” czy postawić na ich doskonalenie?

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe