...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Manufaktura marcepanowych pralin

    Manufaktura marcepanowych pralin 0

    Nie ma nic prostszego niż wykonanie marcepanowych pralin czy kartofelków. Wystarczy przygotować marcepan, dodać kakao z odrobiną cynamonu, uruchomić wyobraźnię i zabrać się do własnoręcznego lepienia przyjemności! Dla własnej frajdy, dla relaksu i z korzyścią dla klientów.

    więcej
  • Rozkoszne praliny

    Rozkoszne praliny 0

    Niejednemu widok ręcznie robionych pralin z aksamitnym nugatem kojarzy się z przyjemnością. Konsumenci widzą w nim nie tylko niewinną, małą rozkosz, co wyjątkowy prezent dla bliskich. Przygotujmy im zatem wyjątkowe praliny nugatowe w oryginalnym wydaniu.

    więcej
  • Zadowolony klient

    Zadowolony klient 0

    Na co zwracają uwagę klienci? Czy wyłącznie na jakość i dobrą cenę? Być może kiedyś były to jedyne czynniki odpowiedzialne za sukces i rozwój biznesu. Obecnie bardzo ważna, o ile nie najważniejsza, jest komunikacja – ta słowna, ale również pozawerbalna.

    więcej
  • Suszone owoce pod lupą

    Suszone owoce pod lupą 0

    Już niedługo zacznie się wypiekanie ciast pełnych suszonych owoców i bakalii. Zamawiając suszone śliwki, morele, gruszki, rodzynki itp., zwraca­my uwagę na ich kolor, cenę i wydajność. Ale czy sprawdzamy ich skład, a dokładnie – w jaki sposób zostały zakonserwowane? I jak nasz wybór wpływa na zdrowie konsumenta?

    więcej
  • Fundusze unijne, cz. IV - Przygotowania do wniosku

    Fundusze unijne, cz. IV - Przygotowania do wniosku 0

    Idealna dotacja unijna dla mikroprzedsiębiorstw? Jest dopasowana do ich potrzeb, ekonomicznie racjo­nalna i nie niesie ze sobą zbyt dużego ryzyka. Tym razem proponujemy zestaw rad, którymi powinni się kierować przedsiębiorcy, aby dotacja trafiła nie tylko w sedno ich problemów, ale w realny sposób wpłynęła na rozwój firm.

    więcej
  • Zacznij od strategii

    Zacznij od strategii 0

    W pewnym miejscu, gdzieś na nowym osiedlu w dużym mieście, funkcjonują obok siebie (sąsiadując przez ścianę) dwa sklepy. Na pierwszy rzut oka niczym się nie różnią. Po dłuż­szej obserwacji okazuje się jednak, że dzieli je praktycznie wszystko. Przede wszystkim zaś STRATEGIA DZIAŁANIA.

    więcej
  • Sprzedawca  – powiernik i doradca

    Sprzedawca – powiernik i doradca 0

    Umiejętne przekazywanie informacji o oferowanych produktach/usługach i szeroki uśmiech sprze­dawcy to połowa sukcesu profesjonalnej obsługi klienta. Drugie 50% zależy od emocji i potrzeb, które rządzą konsumentami. Czy potrafisz nad nimi zapanować?

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe