...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Czas na amarantus!

    Czas na amarantus! 0

    Przed tysiącami lat uprawą amarantusa zajmowali się Inkowie, Majo­wie i Aztekowie. Świat odkrył go w latach 70. XX w., a do Polski przybył jeszcze dwadzieścia lat później. Czasy, gdy pytała o niego tylko garstka pasjonatów, już minęły. Z potencjału „złota Inków” chce korzystać coraz więcej piekarzy i cukierników.

    więcej
  • Drugie życie produktu

    Drugie życie produktu 0

    Wykreuj własny rynek, tworząc nową, indywidualną koncepcję sprzedażową dla produktów, które mają już za sobą lata świetności. Wykorzystaj panujące trendy i wznieś się na fali sektora rynku, który zyskuje popularność i zainteresowanie. Jak? Odpowiedź w artykule.

    więcej
  • Słodkiemu mówię – tak,  cukrowi – nie!

    Słodkiemu mówię – tak, cukrowi – nie! 0

    Polski Jamie Olivier. Kucharz, dziennikarz kulinarny, człowiek, któremu zależy na zmianie nawyków żywieniowych Pola­ków – na zdrowsze! Bez skrupu­łów wyrzuca do śmieci wszyst­ko, co zawiera w swoim składzie zbyt dużo cukru i chemii. Ale czy bez cukru można żyć? Jak wyglądałby rynek cukierniczy bez tego istotnego składnika?

    więcej
  • Karnawał czas zacząć!

    Karnawał czas zacząć! 0

    Karnawał, z włoskiego carnevale, dosłownie oznacza „pożegnanie mięsa”. Dla ludzi na całym świecie oznacza dobrą zabawę, tańce, śpiewy i wszystko, co sprawia przy­jemność. A czymże byłyby chwile przyjemności bez odrobiny słodyczy?

    więcej
  • Pistacja  – zielony migdał

    Pistacja – zielony migdał 0

    Co prawda sezon wiosenno-letni to czas na świeże, dojrzewające w słońcu owoce i warzywa, ale w przypadku orzechów każda pora roku jest dobra. Zwłaszcza dla pistacji, która z wielu względów zasługuje na miano królowej wśród orzechów.

    więcej
  • Karmel  – płynna przyjemność

    Karmel – płynna przyjemność 0

    Złocisty kolor, ciągnąca się konsy­stencja i delikatny posmak mleka – tak najczęściej opisujemy karmel stanowiący wypełnienie pralin, czekolad, batonów i wypie­ków, a także polew do lodów czy gofrów. Podbija nasze kubki smakowe swoją wyrazistością i delikatnością. Szczególnym uznaniem cieszy się na rynku brytyjskim i francuskim.

    więcej
  • Jak z bajki

    Jak z bajki 0

    „Małe dziecko – mały kłopot..., duże dziec­ko – duży kłopot” – niestety w przypadku tortów ta zasada nie działa. Im młodszy malec, tym trudniej jest dokładnie sprecy­zować jego tortowe upodobania. A najgo­rzej, gdy nasz mały zjadacz tortów jeszcze nie mówi! Jak dowiedzieć się, jaki jest jego wymarzony tort?

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe