...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Żywność barwiąca czy barwnik

    Żywność barwiąca czy barwnik 0

    Barwienie żywności jest dozwolone (poza pewnymi wyjątkami) i powszechnie stosowane. W obecnych czasach, kiedy konsument zwraca uwagę na naturalność produktów i chętniej sięga po te, które nie zawierają w składzie substancji dodatkowych, producenci zamieniają barwniki z listy E na składniki żywności, które dają efekt zabarwienia.

    więcej
  • Certyfikacja produktów BIO

    Certyfikacja produktów BIO 0

    W związku z coraz większą różnorodnością produktów żywnościowych wprowadzonych na rynek konsumenci oczekują czytelnych i wyczerpujących informacji na temat ich jakości i pochodzenia. Taką funkcję „przewodnika” mają spełnić znaki podkreślające wyższą jakość oznakowanego produktu.

    więcej
  • Cukiernik zbiera fundusze społeczne na cukierenkę

    Cukiernik zbiera fundusze społeczne na cukierenkę 0

    Crowdfunding to coraz częściej spotykany sposób na pozyskanie funduszy niezbędnych do rozkręcenia własnego biznesu. Z tej formy finansowania postanowił skorzystać również jeden z cukierników, Jarosław Dyniewicz. Na platformie ideowi.pl stara się zgromadzić środki na otwarcie stacjonarnej cukierni „AleTort”.

    więcej
  • Jak obniżyć zawartość  cukru w cukrze  – czyli o słodyczach typu Sugar Free

    Jak obniżyć zawartość cukru w cukrze – czyli o słodyczach typu Sugar Free 0

    Naukowcy wciąż spierają się o zdrowotność produktów, w których cukier został zastąpiony przez różnego rodzaju substancje słodzące. Na prawie wszystkich tych substancjach przeprowadzono badania w celu sprawdzenia ich oddziaływania na organizm ludzki, ale w wielu z nich wciąż otrzymuje się rezultaty ich reakcji na człowieka.

    więcej
  • Rynek ekopieczywa jak dobry chleb – rośnie powoli

    Rynek ekopieczywa jak dobry chleb – rośnie powoli 0

    Przybywa konsumentów żywno­ści ekologicznej, rynek rośnie w tempie ok. 25% rocznie. Zielony trend nie omija produk­tów piekarniczych i cukierni­czych. Tworzy się atrakcyjna nisza, ale by ją zagospodaro­wać, potrzeba sporo wiedzy, rozwagi i determinacji.

    więcej
  • Inny wymiar  pączków

    Inny wymiar pączków 0

    Dzisiejsi konsumenci, wybierając pączki, kierują się nie tylko smakiem, ale też przeliczają kalorie. Co bardziej dociekliwi zaczynają pytać o to, z czego są zrobione pączki, na czym smażone. Aby połączyć słodką przyjemność z dbałością o zdrowie, szukają pączków zawierających nieco inne składniki, a także różniące się sposobem sm

    więcej
  • Czym żywi się świat – innowacje na rynku słodyczy, część II

    Czym żywi się świat – innowacje na rynku słodyczy, część II 0

    Po co będzie­my sięgać z wielką przyjemnością, a po co nie? Na pewno to i wiele innych pytań spędza dziś sen z powiek niejednemu producentowi żywności. Działy marketingu prześcigają się w wymyślaniu pomysłów, jak jeszcze uatrakcyjnić produkty – czy to poprzez prozdrowotne składniki, czy oryginalne opakowanie.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe