...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Miesienie ciasta chlebowego  – praktyczne uwagi

    Miesienie ciasta chlebowego – praktyczne uwagi 0

    Wytwarzanie ciasta ma wpływ zarówno na dalszy przebieg procesu technologicznego, jak i na jakość uzyskanych wyrobów. W szerokim znaczeniu proces wytwarzania ciasta obejmuje dozowanie surow­ców, tworzenie zaczynów i ciast, fermentację półproduktów i ciasta oraz dzielenie ciasta na kęsy.

    więcej
  • Szkolenia: dekorowanie tortów po włosku

    Szkolenia: dekorowanie tortów po włosku 0

    Mary Presicci, Lucia Simeone oraz Kristina Rado – to trzy znane, utalentowane włoskie dekoratorki tortów, które już za parę miesięcy pojawią się w Opolu z indywidualnym programem szkoleń. Warsztaty odbędą się w Akademii Wolnego Czasu. Serdecznie zapraszamy!

    więcej
  • Idealny tandem  – nowoczesne trendy i funkcjonalność

    Idealny tandem – nowoczesne trendy i funkcjonalność 0

    Każdy inwestor, otwierając nowy lokal – czy to piekarnię, cukiernię czy kawiarnię – chce, aby wygląd i wyposażenie sklepu były dopasowane do jego potrzeb i żeby zyski ze sprzedaży były jak najwięk­sze. To samo dotyczy lokali modernizowanych; tam przede wszystkim chcielibyśmy, polepszyć warunki funkcjo­nalne i estetyczne.

    więcej
  • Cisza, spokój i pierniki – rozmowa  z Jarmilą Buczyńską

    Cisza, spokój i pierniki – rozmowa z Jarmilą Buczyńską 0

    Jest mistrzynią pięknych koronkowych haftów, ale zamiast kordonka i szydełka używa lukru i kornetu. W ten sposób „wyhaftowała” tysiące pierników. Ma swój niepo­wtarzalny styl. Mimo że koronkowe wzory to najczęstszy motyw na pierniczkach, to jednak jej dekoracje wyróżniają się precyzją misternie wykonanych kresek i kropek.

    więcej
  • Ocena farinograficzna ciasta z mąki pszennej

    Ocena farinograficzna ciasta z mąki pszennej 0

    W wydaniu MB#11 (link poniżej) przedstawiliśmy krótką charakterystykę wybranych metod badania cech reologicznych ciasta pszennego. Tym razem szerzej opiszemy jedną z najstarszych metod badania właściwości reologicznych ciasta ‒ ocenę farinograficzną.

    więcej
  • Ewolucja czy rewolucja? Niekonwencjonalne rozwiązania marketingowo-reklamowe

    Ewolucja czy rewolucja? Niekonwencjonalne rozwiązania marketingowo-reklamowe 0

    Świat wciąż się zmienia, tech­nologia ewoluuje, a wraz z nią rozwijają się także narzędzia marketingowe i reklamowe. Warto zatem poznać niekon­wencjonalne rozwiązania marketingowo-reklamowe oparte na nowoczesnej tech­nologii, ponieważ to, co dziś wydaje się jedynie interesu­jącą ciekawostką, niebawem stanie się standardem.

    więcej
  • Wypiek z widokiem na klienta

    Wypiek z widokiem na klienta 0

    ‒ Nie idź zawsze wyznaczoną drogą, która prowadzi tylko tam, dokąd inni właśnie już poszli ‒ powiedział wynalazca telefonu Aleksander Bell. W czasach, kiedy trzeba szukać sposobów na wyróżnienie i podkreślenie indywidualnego charakteru własnych punktów firmowych czy sklepów, te słowa są wyjątkowo trafne.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe