![Rzemieślnik tylko z nazwy?](/public/artykuly-sponsorowane/2/6441/2_6441_23756_136x94.jpg)
Rzemieślnik tylko z nazwy? 0
Tym razem dotknę tematu delikatnego i niezwykle ważnego, ale traktowanego w branży jako tabu. Kto właściwie może się nazywać rzemieślnikiem i czy jest to prawnie uregulowane?
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
Tym razem dotknę tematu delikatnego i niezwykle ważnego, ale traktowanego w branży jako tabu. Kto właściwie może się nazywać rzemieślnikiem i czy jest to prawnie uregulowane?
więcejZ roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatu. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku. Znani producenci słodyczy, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności.
więcejCeny kakao i cukru osiągnęły bezprecedensowy poziom, co stanowi wyzwanie zarówno dla producentów czekolady, jak i konsumentów. Ponieważ ceny kakao osiągnęły rekordowy poziom z powodu problemów z dostawami w Afryce Zachodniej i deficytów cukru pogłębionych przez niesprzyjające warunki pogodowe, koszty produkcji czekolady rosną.
więcejWarszawa, 16-18 kwietnia – Targi WorldFood Poland, kluczowe wydarzenie dla sektora spożywczego w Europie Środkowo-Wschodniej, zapraszają na kolejną edycję, która odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie. Jako miejsce spotkań dla biznesu i wymiany wiedzy,
więcejPrzed Światowym Dniem Czekolady (12 kwietnia) PAP podał za „USA Today”, że od początku bieżącego roku cena tego surowca wzrosła o 130% (r/r o ponad 300%). A jak wiadomo, rynek czekolady ma swój początek na plantacji kakaowca. Przekaz z giełdy kakao jest krótki – tak źle nie było od 60 lat!
więcejTwierdzi Jack Trout, słynny amerykański spec od marketingu. Jego hasło sprzed kilku dekad wciąż nie traci na znaczeniu. Wręcz przeciwnie. Potrzeba bycia innym niż konkurencja jeszcze nigdy nie była tak duża. Pewna piekarnia w San Francisco wie o tym doskonale.
więcej