25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Prężnie działająca firma to zgrany zespół, plan marketingowy i świetny produkt. By ten powstał potrzeba również nowoczesnych maszyn, które usprawnią produkcję i odciążą pracowników. Specjalnie dla Was zebraliśmy rzetelny przegląd asortymentu do cukierni i piekarni najlepszych producentów.
Odpowiednia prezentacja towaru jest kluczowym elementem zachęcającym klienta do zakupu. Profesjonalne oświetlenie nie tylko pomaga w sprzedaży, pozwala również na oszczędność energii. Odpowiednia barwa światła i poprawne ustawienie oświetlenia z pewnością przyczynią się do podniesienia atrakcyjności towaru.
Od dziecka pomagały w rodzinnej piekarni, więc są pracowite. Są piękne, więc piękno jest ich przewodnią zasadą w kierowaniu firmą. Są ambitne, więc wciąż wprowadzają nowe produkty, usługi i rozbudowują firmę. Mało tego, ten rok będzie dla nich… wyjątkowy!
Współczesny klient wymaga transparentności firmy i produktu. A gdyby prócz czystej i jawnej etykiety zaoferować mu coś więcej? Zaprosić go do wnętrza piekarni lub cukierni? Nierealne? Dzięki wirtualnemu spacerowi jest to możliwe!
W nowym MB Panie nadają tonu. Monika Walecka odczarowuje stereotyp piekarza, Madame Caramel przewodzi po kulinarnych zakątkach Paryża, a sensorka Renata Januszewska odkrywa smakowe niuanse w czekoladzie. Pań nie brakuje w nowym dziale Rzemiosło Przyszłości, jednak mamy też zacne grono Panów. Sprawdź, kto i co się za tym kryje.
Pieczywo wciąż należy do produktów najchętniej jadanych przez Polaków. Chociaż jego konsumpcja systematycznie spada, to chleb i bułki nadal stanowią główny składnik naszej diety. Jesteśmy chyba jedynym narodem, który codziennie jada przynajmniej jedną kanapkę.
„Zapal się do działania!” – pod takim hasłem odbyła się III Akademia Kobiet, wydarzenie, które łączy kobiety przedsiębiorcze, poszukujące motywacji, wiedzy i możliwości spędzenia czasu w gronie wartościowych, ciekawych i inspirujących osób. Ponad 200 kobiet z całej Polski, 23-24 czerwca, spotkało się z ludźmi sukcesu.