25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Nowe przepisy o ochronie znaków towarowych wchodzą w życie 15 kwietnia 2016 r., diametralnie zmieniając tryb postępowania w sprawie uzyskania prawa ochronnego na znak towarowy. Postępowanie ma być krótsze, a zgłaszający szybciej uzyska prawo ochronne.
Na początku było słowo. I zdjęcie. Apetyczne ciasto z polewą czekoladową. Chwilę potem była rzesza czytelników, naśladowców i tak zwany fejm. Blogerzy kulinarni dobrze znają to uczucie. Ich dzienniki stanowią ponad 20% wszystkich blogów (czyli najliczniejszą grupę wśród wszystkich blogów).
Nie trzeba daleko szukać, aby odnaleźć kreatywne koncepcje marketingowe w naszej branży, które wywierają pozytywny wpływ na cały rynek. Skorzystajmy z okazji i zainspirujmy się działaniami promocyjnymi, które spotykamy na swojej drodze każdego dnia. Michał Rusek, www.MarketingFanpage.pl
Branża HoReCa ma ogromne oczekiwania wobec fotografów. Prawidłowo wykonane i przygotowane zdjęcie jest głównym narzędziem marketingowym w rękach restauracji, hoteli oraz producentów produktów spożywczych, portali i blogów oraz wydawnictw kulinarnych.
Czy znasz kogoś kto nie lubi czekolady? Może tak... Ale wydaje się to trochę dziwne, prawda? Polacy z roku na rok zjadają coraz więcej czekolady, choć daleko nam jeszcze do mieszkańców Wielkiej Brytanii, Szwajcarii czy Belgii.
Nowa lokalizacja SweetTARGÓW była strzałem w dziesiątkę! Nowoczesna przestrzeń Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach była idealnym miejscem do eksponowania szerokiej oferty wystawców oraz pokazania, że cukiernictwo i lodziarstwo to branże wyjątkowo atrakcyjne, bo widowiskowe.
Czekolada uzależnia. Dlatego wielu spośród nas można zaliczyć do grona miłośników, a nawet wręcz oddanych wielbicieli. Efektem tego jest również to, że w odróżnieniu od innych słodyczy ma ona swoje muzea, święta i festiwale, na których cukiernicy i kucharze chwalą się kunsztem, a miłośnicy rozkoszują chwilą.