...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Kawa

  • Inspirowane podróżami

    Inspirowane podróżami 0

    Wakacje non stop? Owszem. Marzy o tym chyba każdy… Co sądzicie o urządzaniu lokali tak, by ich wnętrza były w stylu charakterystycznym dla różnych części świata? Choćby wnętrze inspirowane stylem śródziemnomorskim – świeże, lekkie, kojące jak morska bryza, dosłownie wakacje przez cały rok!

    więcej
  • Misja - ocalić rzemiosło

    Misja - ocalić rzemiosło 0

    Jak odróżnić prawdziwy chleb od tego z półproduktów niskiej jakości? Co się stanie, jeśli z mapy Polski znikną manufaktury oraz rzemieślnicze zakłady? Jak łączy się kupowanie pieczywa w takich miejscach z dbałością o planetę? Zobacz wywiad w formie wideo z Mirosławem Kurkiem, prezesem stowarzyszenia Rzemieślnik.

    więcej
  • Robota dla Ribota

    Robota dla Ribota 0

    Creme patissiere, przy którym nie trzeba stać i mimo to się nie przypali? Magia? Nie, tak właśnie działa nowoczesna technika w służbie cukiernictwu – Ribot. Co jeszcze potrafi ten kuchenny pomocnik?

    więcej
  • Poznaj historię mrożonej herbaty

    Poznaj historię mrożonej herbaty 0

    Czy wiesz, że czerwiec jest na całym świecie miesiącem mrożonej herbaty? Orzeźwiający napar już od ponad stu lat skutecznie gasi pragnienie. Może być serwowany na wiele sposobów – wszystko zależy od pomysłowości i fantazji twórcy.

    więcej
  • Różne role kawiarni

    Różne role kawiarni 0

    Klient przychodzi do twojego lokalu nie tylko po coś słodkiego. Chce też odpocząć, popracować, zabić nudę. Dlatego tak ważne jest zrozumienie głównych potrzeb gości, by móc zaoferować im coś więcej.

    więcej
  • Marketing, który zaowocuje wzrostem sprzedaży

    Marketing, który zaowocuje wzrostem sprzedaży 0

    Opinie ekspertów Food and Design są podzielone. Personalizacja produktów, aktywizowanie odbiorców czy proekologiczne postawy – to jedne z kilku trendów wykorzystywanych przez marki z sektora food. Czy dzięki nim w świecie w kryzysie firmy odnotowują wzrosty sprzedaży? Jakie podejście sprzedawcy ma potencjał biznesowy?

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe