![LESAFFRE PRESTIGE GROUP - II edycja](/public/artykuly-sponsorowane/148/3230/148_3230_11081_136x94.jpg)
LESAFFRE PRESTIGE GROUP - II edycja 0
Akcja LESAFFRE PRESTIGE GROUP to inicjatywa skierowana do wszystkich Klientów świadomych rozwoju własnej firmy i rosnącej świadomości konsumentów.
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
Akcja LESAFFRE PRESTIGE GROUP to inicjatywa skierowana do wszystkich Klientów świadomych rozwoju własnej firmy i rosnącej świadomości konsumentów.
więcej26-28 sierpnia 2016 r. Jawor po raz kolejny zamieni się w Polską Stolicę Chleba i Piernika. Gościć będzie bowiem najlepszych polskich piekarzy i cukierników, którzy staną w szranki w konkursach: „Rzeźby Piekarsko-Cukierniczej”, „Piekarza Roku” i „Dolnośląskiego Pieczenia Chleba”.
więcejDlaczego Barbara, Iga i Anna Sarzyńskie walczą o koguta kazimierskiego? Co zmienia się w przepisach dotyczących znaków towarowych i dlaczego warto o to zadbać zawczasu? Co modnego jest w lodach i lodziarniach w sezonie 2016? Kto zrobił wegańską prowokację w Warszawie na Expo Sweet? Więcej w kwietniowym „Mistrzu Branży”.
więcejPiłkarskie emocje dotarły do Kruszwicy! Piekarzu, cukierniku, kibicu - weź udział w promocji i wygraj wyjątkowe gadżety związane z EURO 2016 oraz niezapomniany wieczór piłkarski albo zestaw kina domowego!
więcejProgram 5. jubileuszowych Targów Produktów Tradycyjnych i Ekologicznych Regionalia 2016 urozmaicą praktyczne szkolenia oraz konferencje. Będzie można dowiedzieć się o zaletach produktów znakowanych symbolem „Jakość Tradycja”, który jest pierwszym krajowym systemem certyfikującym żywność regionalną i tradycyjną.
więcejNowe przepisy o ochronie znaków towarowych wchodzą w życie 15 kwietnia 2016 r., diametralnie zmieniając tryb postępowania w sprawie uzyskania prawa ochronnego na znak towarowy. Postępowanie ma być krótsze, a zgłaszający szybciej uzyska prawo ochronne.
więcejNie trzeba daleko szukać, aby odnaleźć kreatywne koncepcje marketingowe w naszej branży, które wywierają pozytywny wpływ na cały rynek. Skorzystajmy z okazji i zainspirujmy się działaniami promocyjnymi, które spotykamy na swojej drodze każdego dnia. Michał Rusek, www.MarketingFanpage.pl
więcej