...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Jasny komunikat na opakowaniu...

    Jasny komunikat na opakowaniu... 0

    ...może zwiększyć zainteresowanie marką i wskazać jej wartość dodaną. Badania GNT przeprowadzone na skalę globalną pokazują, jak konsumenci postrzegają substancje stosowane do barwienia żywności i ich oznakowanie na etykiecie

    więcej
  • Wariacje na temat fugasów

    Wariacje na temat fugasów 0

    Fugas (fougasse) to jeden z najstarszych francuskich wyrobów ciastkarskich, który współcześnie zdumiewa różnorodnością. Jedne fugasy są podobne do pizzy, inne przypominają briosze, tymczasem jest to wyrób pośredni pomię­dzy pizzą a brioszą.

    więcej
  • Klienta trzeba zaskakiwać. Papryka zamiast wanilii – lody gastronomiczne

    Klienta trzeba zaskakiwać. Papryka zamiast wanilii – lody gastronomiczne 0

    W branży lodziarskiej rośnie popularność lodów gastronomicznych – z udziałem warzyw, pikantnych dodat­ków oraz serów długo dojrzewających. Jak sprzedać taki produkt w lodziarni? I co – prócz lodów – można podać w lodziarni? Tego m.in. dowiedziałam się z rozmowy z mistrzami z niewielkiej lodziarni Glorioza.

    więcej
  • Opłatek waflowy w nowej odsłonie

    Opłatek waflowy w nowej odsłonie 0

    Niepozorny, cienki, w zasadzie bez smaku, a ile można z niego stworzyć dekoracji na tort! Wystarczy odrobina fantazji i 3 tech­niki, by z opłatka waflowego wykreować niepowtarzalną, delikat­ną i jadalną „perełkę” zdobiącą pełne smaku ciacho.

    więcej
  • Pikantne walentynki. Jedz, śmiej się i kochaj!

    Pikantne walentynki. Jedz, śmiej się i kochaj! 0

    Najsłynniejszym walen­tynkowym upominkiem jest jabłko pokryte różowym lukrem, ułożone w hebanowej szkatułce wysadzanej perłami. Taki prezent w XV w. otrzymała Anna Boleyn od króla Anglii Henryka VIII. W XXI w. pewien handlarz z Chin ubrał brzoskwinie w siatecz­kowe majteczki, włożył do ładnego pude­łeczka i też stał się sławny.

    więcej
  • Silna potrzeba chrupania

    Silna potrzeba chrupania 0

    Według założeń neurogastronomii do pełnego rozkoszowania się jedzeniem potrzebne są zmysły smaku, słuchu, dotyku oraz powonie­nia. Odgłosy, jakie wydaje jedzenie podczas konsumpcji, wpływają na naszą ocenę jakości i świeżości produktów.

    więcej
  • Na drodze do mistrzostwa. Szkolenia – fakty i mity

    Na drodze do mistrzostwa. Szkolenia – fakty i mity 0

    Niektóre organizacje starają się sprawić, by wartościowy pracownik czuł się związany z firmą, są też i takie, dla których nie ma to większego znaczenia, ponieważ wychodzą z założenia, że „jak nie ten, to przyjdzie następny”.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe