...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Niezłe ziółko cz.I

    Niezłe ziółko cz.I 0

    Już od czasów starożytnych zioła są cenionym dodatkiem do potraw i wypieków. Dobór ziół oraz sposób ich użycia odzwierciedlają kulturę żywienia i pozwalają na kreowanie coraz to bardziej aromatycznych i nowa­torskich połączeń. Mogą też przekonać klientów do nowych smaków.

    więcej
  • Chleb tostowy  – pieczywo, które zna cały świat

    Chleb tostowy – pieczywo, które zna cały świat 0

    Chyba nie ma Polaka, który w latach 90. XX w. nie przeżył fascynacji tostami. Jak się okazuje, stara miłość nie rdzewieje, a tosty w przekąskach co jakiś czas wracają do nas w nowej formie. Dziś trochę więcej o historii chleba tostowego, jego właściwościach i tech­nologii produkcji.

    więcej
  • Lody, czekolada i kawa – dodatek specjalny 2016 r.

    Lody, czekolada i kawa – dodatek specjalny 2016 r. 0

    W dodatku specjalnym „Lody, czekolada i kawa” podsumowujemy najciekawsze trendy na 2016 r., opisujemy wybrane nowości lodowe, a także przypominamy kilka prawd o lodziarstwie i projektowaniu lodziarni. Zapraszamy do lektury.

    więcej
  • Czym żywi się świat, cz. VII. Innowacje  na rynku słodyczy

    Czym żywi się świat, cz. VII. Innowacje na rynku słodyczy 0

    Lato sprzyja zmianom i innowacjom. Na wakacjach, z dala od codziennej rutyny i pracy, konsumenci chętniej otwierają się na nowości. Ba, czasem nawet specjalnie szukają czegoś innego, ekspery­mentalnego! To jak woda na producencki młyn, którym kręci wszechobecna innowacja.

    więcej
  • Rynek produktów bezglutenowych

    Rynek produktów bezglutenowych 0

    Liczba konsumentów żywności bezglutenowej wzrasta lawinowo. Wśród nich są zarówno osoby, dla których dieta bezglutenowa jest terapią, jak i te, które bez racjonalnej medycznej przyczyny chcą i decydują się na podążanie za nowym trendem dietetycznym, nową modą „G-free”. Rosnący popyt wymusza konkurencyjność na rynku.

    więcej
  • Od 15 kwietnia rewolucja w ochronie znaków towarowych

    Od 15 kwietnia rewolucja w ochronie znaków towarowych 0

    Nowe przepisy o ochronie znaków towarowych wchodzą w życie 15 kwietnia 2016 r., diametralnie zmieniając tryb postępowania w sprawie uzyskania prawa ochronnego na znak towarowy. Postępo­wanie ma być krótsze, a zgłaszający szybciej uzyska prawo ochronne.

    więcej
  • Festiwale czekolady

    Festiwale czekolady 0

    Czekolada uzależnia. Dlatego wielu spośród nas można zaliczyć do grona miłośników, a nawet wręcz oddanych wielbicieli. Efektem tego jest również to, że w odróżnieniu od innych słodyczy ma ona swoje muzea, święta i festiwale, na których cukiernicy i kucharze chwalą się kunsztem, a miłośnicy rozkoszują chwilą.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe