Szkolenie jest podzielone na dwie części. Pierwsza z nich to zajęcia teoretyczne, podczas których przekazywana jest kompleksowa wiedza z zakresu prawidłowej obsługi klienta. Druga część to warsztaty, podczas których uczestnicy za sklepową ladą odgrywają scenki tematyczne w towarzystwie kamery. Dzięki temu, podczas odtwarzania nagrania, każdy uczestnik ma szansę przeanalizować własną postawę i zachowanie podczas obsługi klienta.
Podczas tradycyjnego szkolenia, uczestnik jest w stanie przyswoić jedynie 15% podanych informacji. Zakres merytoryczny naszego szkolenia jak i proces nauki jest przygotowany w taki sposób by uczestnicy przyswoili 90% przekazywanej wiedzy. To dlatego oprócz wiedzy merytorycznej szkolenie obejmuje:
- ciągłą interakcję z uczestnikami
- ćwiczenia tematyczne
- materiały multimedialne
- dopasowanie merytoryki do poziomu personelu
- elementy motywacyjne
- elementy budowania marki
- analizę indywidualną postawy każdego uczestnika
- kompleksowe materiały poszkoleniowe
- kompleksowy materiał – wzór obsługi ułatwiający pracę na co dzień
ZAKRES SZKOLENIA
Określenie problemów oraz obecnego stanu wiedzy uczestników szkolenia
- analiza poznawcza
- określenie potrzeb uczestników
- określenie problemów związanych z obsługą
- określenie specyfiki branży i klientów
Analiza typów osobowości klientów
- analiza zachowania klienta
- budowanie skutecznego komunikatu w oparciu o charakter klienta
- technika obsługi klienta trudnego
Metody budowania relacji
- podstawowe reguły wywołania dobrego pierwszego wrażenia
- schematy skutecznej komunikacji
- podstawowe techniki komunikacji neurolingwistycznej
Budowania marki sprzedawcy oraz punktu usługowego poprzez wiedzę merytoryczną
- umiejętność posługiwania się nabytą wiedzą o produkcie
- zasada sześciu
- prowadzenie rozmowy z klientem
- wykorzystanie słów kluczy
Skuteczna techniki zwiększenia sprzedaży
- kompleksowy proces sprzedaży
- metody sprzedaży
- umiejętne posługiwanie się językiem korzyści
- wykorzystanie technik perswazji
- podstawowe zasady merchandisingu
- budowanie bazy klientów
Opracowaliśmy dla Państwa dwie formy szkolenia personelu
Pierwszą z możliwości jest zorganizowanie szkolenie u Państwa na terenie zakładu lub sklepu. Szkolenie w punkcie sprzedaży pozwala zgromadzić cały personel w jednym miejscu i przeszkolić kompleksowo podczas jednego dnia. Szkolenie trwa około 8-10 godzin w zależności od ilości uczestników.
Drugą opcją jest oddelegowanie personelu na szkolenie w jednym z punktów szkoleniowych w Polsce, do których obecnie należy Wrocław oraz Katowice. Jest to idealne rozwiązanie dla osób posiadających niewielką kadrę lub chcących przeszkolić ją w mniejszych grupach.
Skontaktuj się z trenerem szkoleniowcem, który udzieli więcej informacji oraz odpowie na wszystkie pytania.
Michał Rusek
m.rusek@mistrzbranzy.pl
tel. 504 905 968 lub