...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Opcje filtrowania

















 
rozwiń opcje

Kategorie produktów i usług

Produkty i Usługi

Zakres szkolenia

Szkolenie jest podzielone na dwie części. Pierwsza z nich to zajęcia teoretyczne, podczas których przekazywana jest kompleksowa wiedza z zakresu prawidłowej obsługi klienta. Druga część to warsztaty, podczas których uczestnicy za sklepową ladą odgrywają scenki tematyczne w towarzystwie kamery. Dzięki temu, podczas odtwarzania nagrania, każdy uczestnik ma szansę przeanalizować własną postawę i zachowanie podczas obsługi klienta.

Podczas tradycyjnego szkolenia, uczestnik jest w stanie przyswoić jedynie 15% podanych informacji. Zakres merytoryczny naszego szkolenia jak i proces nauki jest przygotowany w taki sposób by uczestnicy przyswoili 90% przekazywanej wiedzy. To dlatego oprócz wiedzy merytorycznej szkolenie obejmuje:

  • ciągłą interakcję z uczestnikami
  • ćwiczenia tematyczne
  • materiały multimedialne
  • dopasowanie merytoryki do poziomu personelu
  • elementy motywacyjne
  • elementy budowania marki
  • analizę indywidualną postawy każdego uczestnika
  • kompleksowe materiały poszkoleniowe
  • kompleksowy materiał – wzór obsługi ułatwiający pracę na co dzień

 

ZAKRES SZKOLENIA

 

Określenie problemów oraz obecnego stanu wiedzy uczestników szkolenia

  • analiza poznawcza
  • określenie potrzeb uczestników
  • określenie problemów związanych z obsługą
  • określenie specyfiki branży i klientów

 

Analiza typów osobowości klientów

  • analiza zachowania klienta
  • budowanie skutecznego komunikatu w oparciu o charakter klienta
  • technika obsługi klienta trudnego

 

Metody budowania relacji

  • podstawowe reguły wywołania dobrego pierwszego wrażenia
  • schematy skutecznej komunikacji
  • podstawowe techniki komunikacji neurolingwistycznej

 

 

Budowania marki sprzedawcy oraz punktu usługowego poprzez wiedzę merytoryczną

  • umiejętność posługiwania się nabytą wiedzą o produkcie
  • zasada sześciu
  • prowadzenie rozmowy z klientem
  • wykorzystanie słów kluczy

 

Skuteczna techniki zwiększenia sprzedaży

  • kompleksowy proces sprzedaży
  • metody sprzedaży
  • umiejętne posługiwanie się językiem korzyści
  • wykorzystanie technik perswazji
  • podstawowe zasady merchandisingu
  • budowanie bazy klientów

 

 

Opracowaliśmy dla Państwa dwie formy szkolenia personelu

Pierwszą z możliwości jest zorganizowanie szkolenie u Państwa na terenie zakładu lub sklepu. Szkolenie w punkcie sprzedaży pozwala zgromadzić cały personel w jednym miejscu i przeszkolić kompleksowo podczas jednego dnia. Szkolenie trwa około 8-10 godzin w zależności od ilości uczestników.

Drugą opcją jest oddelegowanie personelu na szkolenie w jednym z punktów szkoleniowych w Polsce, do których obecnie należy Wrocław oraz Katowice. Jest to idealne rozwiązanie dla osób posiadających niewielką kadrę lub chcących przeszkolić ją w mniejszych grupach.

Skontaktuj się z trenerem szkoleniowcem, który udzieli więcej informacji oraz odpowie na wszystkie pytania.

Michał Rusek
m.rusek@mistrzbranzy.pl
tel. 504 905 968 lub

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe