czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
tel. +48 32 729 96 80
fax +48 32 729 96 70 lub +48 32 790 40 90
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Sklep firmowy jeszcze atrakcyjniejszy

    Sklep firmowy jeszcze atrakcyjniejszy 0

    Marketing, oświetlenie, aranżacja wnętrza oraz jakość obsługi - oto składowe wizytówki jaką jest sklep firmowy. My piszemy o obowiązujących trendach oraz innowacjach. Zapoznaj się z naszym dodatkiem specjalnym i wprowadź korzystne zmiany w swoim sklepie już dziś!

    więcej
  • Aromaty

    Aromaty 1

    Jogurt o smaku waniliowym bez wanilii? Półki sklepowe uginają się dziś od produktów, w których zamiast naturalnych dodat­ków znajdziemy różnego rodzaju aromaty. I niestety niełatwo je zastąpić, gdyż znacząco polepsza­ją walory smakowo-zapachowe właściwie każdego produktu będącego wytworem rąk ludzkich.

    więcej
  • Niewierny klient - jak go do siebie przywiązać?

    Niewierny klient - jak go do siebie przywiązać? 0

    Z badań wynika, że większość klientów nie jest przywiązana do konkretnej marki, jednego sklepu czy produktu. Co zrobić, by zyskać jego lojalność? Jak przywiązać klienta do marki w dobie gigantycznej konkurencji? Są na to sposoby.

    więcej

Polecamy przeczytać

  • Buszujaca w zbożu

    Buszujaca w zbożu 0

    Instagramowy profil Moniki Waleckiej, gdzie można obejrzeć jej chlebowe popisy, śledzi ponad 55 tysięcy użytkowników. Jej droga do chleba była kręta, prowadziła przez Warszawę, Pragę, a nawet San Francisco.

    więcej
  • Uzależniony od cukiernictwa

    Uzależniony od cukiernictwa 0

    Mówi o sobie, że jest pastryholikiem. Nie wyobraża sobie być kimkolwiek innym niż cukiernikiem. W jego kuchni zawsze jest cukier, a w głowie zawsze ma jakiś nowy pomysł na ciasto. Oto Diego Lozano.

    więcej
  • Gastropiekarskie osobliwości. Czym zaskoczy nas przyszłość?

    Gastropiekarskie osobliwości. Czym zaskoczy nas przyszłość? 1

    Konsumenci nie lubią nudy. Chcą być ciągle zaskakiwani, szukają urozmaicenia. Istotą funkcjonowania piekarni powinna być więc innowacyjność, stawianie na nowości. I tak też się dzieje. Modyfikacjom podlegają nie tylko receptury, ale również sposoby przygotowania asortymentu oraz jego prezentacji.

    więcej
  • Wszystko o różach

    Wszystko o różach 0

    Ledwo co na rynku pojawiła się książka "Różane przepisy", a już okrzyknięto ją różaną biblią. Po tej lekturze zmienicie zdanie o "niekwestionowanej bogini ogrodów"! Potencjał róż w kuchni i dla urody odkrywa przed nami Małgorzata Kalemba-Drożdż, niekwestionowana specjalistka od kwiatów jadalnych i dzikich roślin.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe