...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Opcje filtrowania

















 
rozwiń opcje

Kategorie produktów i usług

Katalog Produktów i Usług

  • Krem Gourmet Royal

    Krem Gourmet Royal

    Puszysty i lekki krem o smaku śmietankowym.

    Zalety produktu:
    • Puszysty i lekki krem o smaku śmietankowym do przekładania ciast

    • Delikatna struktura, krem rozpływa sięw ustach

    • Zwarta konsystencja, podatna na krojenie

    • Duża wydajność

    Więcej
  • Credi Kruche Ryżowe

    Credi Kruche Ryżowe

    Cukiernicza nowość w trendzie Czystej Etykiety z mąką ryżową!

    Z CREDI KRUCHE RYŻOWE w łatwy i szybki sposób przygotujesz kruche ciasto - podstawę dla fantazyjnych, słodkich kompozycji oraz ryżowe ciasteczka, miękkie w środku i chrupiące na zewnątrz.

    Cechy:
    - czysta etykieta
    - dla całej rodziny
    - łatwość i szybkość przygotowania
    - z mąki ryżowej 

     




     

    Więcej
  • Mistrz Branży luty 2021

    Mistrz Branży luty 2021

    Intuicyjne kulinaria Agnieszki Jasińskiej, kryzysowy marketing Marcina Samsela oraz słodkie trendy na 2021. A także bohaterskie kawiarnie otwarte w lockdownie oraz dużo dobrego chleba - tego  rzemieślniczego prosto z 19. dzielnicy, ale też kartoflanego, naroczańskiego i czarnego rodem z Włoch.

    Pomimo Walentynek i Tłustego Czwartku luty nigdy nie był czasem żniw dla branży piekarsko-cukierniczej. W tym roku okres ten zdaje się być jeszcze trudniejszy. Przedłużający się z miesiąca na miesiąc lockdown skutecznie pokrzyżował plany wielu producentów, którzy nie mogą rozwijać się tak prężnie, jakby tego chcieli. A jednak branża nie stoi w miejscu! Powstają nowe piekarnie, otwierają się pracownie cukiernicze. "Polscy cukiernicy świetnie sobie radzą i się nie poddają" - powiedziała nam wybitna osobowość polskiej sceny cukierniczej, Bożena Sikoń, która z wielką uwagą przygląda się temu jak branża sobie radzi w tych niełatwych czasach. 

    Bohaterka Rozmowy Mistrza Branży, która zagościła na naszej okładce, Agnieszka Jasińska, również jest przykładem tego jak poradzić sobie w pandemii i kryzysie. Freelancerka, która do tej pory działała wyłącznie offline, prowadząc warsztaty i udzielając się na najróżniejszych kulinarnych eventach, z dnia na dzień straciła wszelkie zlecenia. Okazało się, że pustka w kalendarzu stała się przestrzenią do realizacji przedsięwzięć, które latami czekały na ich realizację. Dziś nasza rozmówczyni może pochwalić się własną książką kulinarną, w której prezentuje swoje podejście do jedzenia. Intuicja, rośliny zamiast mięsa, ale też gluten i smak tradycji, czyli nowoczesne, funkcjonalne comfort food to trend, który podyktował treść publikacji i jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Wywiad z Agnieszką Jasińską znajdziecie na str. 8.

    Agnieszka Jasińska, podobnie jak tysiące innych przedsiębiorców jest też swoim managerem i marketingowcem. Czy jednak są jakieś konkretne narzędzia do prowadzenia marketingu na czas tak nietypowy, w jakim się znaleźliśmy? O tym przekonuje Marcin Samsel, specjalista zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego. Najważniejsze w tym wszystkim okazuje się opanowanie emocji oraz umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji. Oprócz tego, warto też tworzyć czarne scenariusze i szukać pomocy, gdzie indziej, niż w opcjach rządowych, takich jak tarcza finansowa PFR. Gdzie konkretnie? O tym przeczytacie w rozmowie z naszym ekspertem na str. 18.

    Pomocna w działaniach reklamowych i poszukiwaniu dróg rozwoju może okazać się też znajomość tego, co modne w witrynie cukierni i na półce piekarni. Nasza redakcja przewertowała wiele zdjęć na Instagramie, Facebooku i poznała opinie ekspertów oraz samych konsumentów, tworząc zestawienie aktualnych trendów. Mrożonki, matcha, owies, mleko groszkowe, cytrusy, czysta etykieta to tylko niektóre hasła, które będą rządzić w nadchodzącym sezonie. Więcej znajdziecie na str. 24.

    O tym, że polscy przedsiębiorcy się nie poddają najlepiej świadczy istny rozkwit  biznesów czekoladowych, a także piekarni rzemieślniczych. Jednym z takich miejsc jest piekarnia Chlebowy, usytuowana na warszawskiej Woli. Biznes jest owocem spotkania dwójki pasjonatów francuskiego pieczywa, których drogi przecięły się w kuchennej restauracji. Dziś pieką chleb inspirowany tradycjami polskimi i ukraińskimi, kładąc nacisk nie tylko na wysokiej jakości wyrób produktu, ale też bliskie relacje z klientami, którym dowożą chleb pod drzwi, gdy ci przebywają na kwarantannie. Przeczytajcie całą rozmowę na str. 14.

    W tym wydaniu znajdziecie też więcej chlebowych inspiracji - "Niezwykłe chleby" to nowy cykl, w którym Henryk Piesiewicz przedstawia wyjątkowe bochenki z różnych zakątków świata (str. . A Rafał Nowakowski w swoim materiale  przywołuje zapomniany chleb kartoflany, który właśnie na te czasy może okazać się strzałem w dziesiątkę! (str.42). 

    Cukierniczych inspiracji także nie brakuje. W tym wydaniu rozprawiamy się z… alkoholem. Gdzie i jak go używać w nowoczesnym cukiernictwie? Na co uważać, by po procentach nie został tylko zapach zwietrzałych drożdży? I jaki alkohol najlepiej pasuje do konkretnych produktów? Na te pytania odpowiedzieli mistrzowie nowoczesnych słodkich kreacji - str. 38. 

    Równie bohaterską postawę jak ci, którzy otwierają biznesy w czasie lock downu, prezentują przedsiębiorcy, którzy przyjmują w swoich lokalach gości stacjonarnie. Na taki krok odważyło się wiele restauracji, ale nieliczne są tu przypadki kawiarni czy lodziarni. My, solidaryzując się z akcją #otwieraMY, odwiedziliśmy nie jeden taki lokal i porozmawialiśmy z czym właściwie wiąże się uruchomienie . Czy takie postępowanie "legalne" i jak zabezpieczyć lokal, by funkcjonował sprawnie w reżimie sanitarnym. Na te pytania odpowiedzi udzieliła nam Sylwia Nikodon z rodzinnej lodziarni-cukierni Klapec, która przekonuje - "Musieliśmy myśleć o sobie, a nie czekać na pomoc, która nie nadeszła i nie nadejdzie.". Materiał o otwartych lokalach znajdziecie na str. 54.

    Można, a nawet trzeba prowadzić marketing, wprowadzać nowe produkty, planować sezon, a także inwestować. Można, a nawet trzeba po prostu dalej żyć. I z takim nastawieniem oddajemy w Wasze ręce kolejny numer Mistrz Branży. Do boju!

     

     

    ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

    Pobierz numer w PDF >

    Kup bieżący numer Mistrza Branży w wersji drukowanej >

     

    Więcej
    oferta
    serwis naprawczy
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży

    cena 23,00 zł

  • Nadzienia do pączków

    Nadzienia do pączków

    Są smaczne, w pełni termostabilne i mają wiele smaków.

    Jednym z najpopularniejszych zastosowań naszych nadzień są pączki. Wszystkie rodzaje nadzień, kremowe, gładkie i z kawałkami owoców, doskonale sprawdzą się przy produkcji tego smakołyku. Dzięki unikalnej recepturze, Laurettę można stosować w pączkach zaklejanych przed smażeniem, jak i po usmażeniu.

    To także świetne nadzienie do coraz bardziej popularnych donutów. Lauretta jest wygodna i łatwa w użyciu, a smakuje naprawdę wyjątkowo!

    Wszystkie nadzienia Lauretta nadają się do głębokiego mrożenia. Nasi klienci wysyłają je zamrożone do punktów końcowych, jak stacje benzynowe czy supermarkety, gdzie są odmrażane i podgrzewane. Nadzienia wytrzymują ten proces bez żadnych zmian.


    Nadzienia kremowe
    Smaki waniliowy, adwokat czy czekoladowy to podstawa oferty, ale równie smaczne i ciekawe są alternatywne wersje: nadzienia o smaku kokosowym, toffee, kukułki czy szampana.


    Nadzienia owocowe gładkie
    Klienci zwykle preferują pączki z nadzieniami, które w Polsce są bardzo popularne: truskawkowym, wiśniowym albo malinowym. Warto jednak czasem poeksperymentować i użyć innych, bardzo wyrazistych nadzień takich jak o smaku morelowym czy kiwi.

    Proponujemy także pączka z powidłami śliwkowymi. To klasyka w najlepszym wydaniu. Powidła są gęste, aromatyczne i ... bardzo śliwkowe! Produkujemy je ze śliwek najwyższej jakości, które są ręcznie odpestczane.

    Nadzienia owocowe z kawałkami owoców
    Nadzienia czarna porzeczka 50%, wiśnia 50% i malina 60% to podstawa pączków premium. Nasze nowości: truskawka 50% i owoce jagodowe 35% zadowolą gusta najbardziej wymagających klientów.

    Więcej
    oferta
    sprzedaż
    producent
    Kandy / Lauretta
    sprzedawca
    Kandy
  • Pieczywo ziarniste o niskim indeksie glikemicznym

    Pieczywo ziarniste o niskim indeksie glikemicznym

    To 50% mieszanka piekarska do produkcji pieczywa pszennego

    Niski indeks glikemiczny na poziomie 42,7%

    Pieczywo ziarniste o niskim indeksie glikemicznym jest idealną propozycją dla osób dbających o zdrowie lub wymagających stosowania specjalistycznych dietoterapii. Szczególnie polecany dla diabetyków oraz pacjentów z zaburzeniami glikemii poposiłkowej.

    Gotowy wyrób ma wysoką zawartość błonnika pokarmowego, który pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu jelit, a także jest źródłem białka, które przyczynia się do wzrostu masy mięśniowej oraz pomaga w utrzymaniu zdrowych kości.

    Wypieczony produkt daje długie uczucie sytości. Kompozycja ziaren m.in. słonecznika, siemienia lnianego, pestek dyni tworzy idealną dawkę energii, pozwalając cieszyć się tradycyjnym smakiem i aromatem zdrowego pieczywa.

    Więcej
    oferta
    sprzedaż
    producent
    Lesaffre
    sprzedawca
    Lesaffre
  • Mistrz Branży styczeń 2021

    Mistrz Branży styczeń 2021

    Początek roku sprzyja świeżemu spojrzeniu, tworzeniem planów, podejmowaniem wyzwań i poszukiwań nowych trendów. Ambitne wyznaczanie celów jest trudne w tak niepewnym czasie, ale warto mimo wszystko inwestować w siebie i swoje marzenia. Przekonuje o tym goszczący na naszej okładce Michał Doroszkiewicz, który latami kreował w głowie obraz otwarcia własnej cukierni. Dziś, mimo opóźnień spowodowanych zaistniałą sytuacją,  z dumą spogląda na wykończone wnętrza gotowe przyjąć pierwszych klientów. Ale to nie jedyny powód do dumy. W rozmowie z naszą redakcją opowiada o tym jak bardzo ważne jest dla niego młode pokolenie, w które inwestuje równie mocno jak w siebie. Jego kolejną ambicją jest stworzenie miejsca, w którym młodzi adepci sztuki cukierniczej będą mogli nabywać nowych umiejętności i zarażać się pasją.

    Głód wiedzy dotyczy z resztą nie tylko młodych. Pandemia, zatrzymując pędzący świat, nie powstrzymała chęci rozwoju. Szkoleniowy boom trwa w najlepsze, zmieniając swe oblicze i przenosząc się do sieci. Filmiki instruktażowe, a nawet całe kursy online mają niewątpliwe zalety, które doceniają cukiernicy i piekarze. W tym wydaniu znajdziecie obszerną aktualną bazę firm i ośrodków szkoleniowych, które pozwolą Wam zrealizować wyzwania na ten rok.

    Początek roku to również czas określania wiodących trendów, które będą dotyczyć najbliższego sezonu, a także całego roku. Na naszych łamach znajdziecie wytyczne dla branży lodziarskiej, które w dużej mierze można też przełożyć na to, co pojawi się w deserach i ciastach. Trendy lodziarskie znajdziecie z kolei już na naszym portalu >>> KLIK! A w tym numerze prezentujemy sprawdzone receptury na karanawałowe przysmaki. 

    Karnawał może obejść się bez tańców i zabaw, ale nie bez pączków i faworków. Jak prezentują się pączkowe hity z Instagrama? I czy pączek zawsze był tłusty i słodki? O tym przeczytacie w tym wydaniu. Znajdziecie też ciekawy materiał o tym czym w czasie karnawału raczą się Francuzi.

    A na koniec polecamy Wam ważny, choć nie do końca słodki wywiad z dietetyczką, Angeliną Ziembińską. To rozmowa, której temat z pewnością bliski jest postanowieniom milionów ludzi u progu stycznia, bo dotyczy odstawieniu nadmiaru cukru. Taki trend jest też jednym z najważniejszych dla całej branży gastronomicznej na ten rok. 

    Comfort food, czyli jedzenie powodujące lepszy nastrój i wywołujące miłe wspomnienia, a obok niego dbałość o czystą etykietę i zdrowie to dwa najsilniejsze trendy. I choć z pozoru często sprzeczne to jednak bliskie prawdziwemu życiu. Na co dzień dbajmy przede wszystkim o zdrowe ciało, a od czasu do czasu zróbmy coś dla psychiki, jedząc lukrowanego pączka lub chrupiące faworki. W końcu harmonia jest najważniejsza. I oby ta szybko wróciła na świecie, by wszystkie Wasze plany mogły zostać zrealizowany w tym nowym roku!

    Zapraszamy do lektury!

    Spis treści

    Rozmowa Mistrza Branży
    Patron polskiego cukiernictwa – rozmowa z Michałem Doroszkiewiczem
    Cukrzyca – nowa pandemia XXI wieku? – rozmowa z Angeliną Ziembińską
    Dekorowanie masą cukrową, kremem maślanym i adrenaliną – rozmowa z Marleną Doroś

    Mistrz produkcji - tłusty czwartek
    Pączek – wytrawna historia i słodkie trendy
    Karnawał czas zacząć – smażymy idealne pączki
    Faworki
    Tartaletki z kremem o smaku waniliowym
    Pączki serowe
    Faworki

    Mistrz produkcji
    Galette des rois, crepes, merveilles – karnawał po francusku
    Italia – królestwo pszennego pieczywa
    Kompendium wypieków – ciasto biszkoptowo-tłuszczowe
    Lody okiem Szymona – lodowe trendy
    Kreatywny sugarcrafting z Angeliką Chwyć

    Mistrz zarządzania
    Głodni wiedzy – szkolenia w dobie pandemii
    Przegląd firm szkolących 2021
    Pandemia –czy możemy się rozwijać?
    Nowy rok, nowe trendy

    Flash News

     

    ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

    Pobierz numer w PDF >

    Kup bieżący numer Mistrza Branży w wersji drukowanej >

     

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży

Produkty promowane

Prezentacja produktów

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe