...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Opcje filtrowania

















 
rozwiń opcje

Kategorie produktów i usług

Katalog Produktów i Usług

  • Automatyczne linie krojąco-pakujace

    Automatyczne linie krojąco-pakujace

    Linie krojąco-pakujące HOBA są zawsze wykonywane zgodnie z wytycznymi klienta. Konfiguracja maszyn zależy od wydajności (od 1800 szt./godz. do 3600 szt./ godz.), wymiarów pomieszczenia, układu maszyn oraz rodzaju krojonego i pakowanego pieczywa.

    Krajalnica HSA-5 z rozdmuchiwaczem HBB, transporter klipsujący HPL-20.

    Wydajność do 1800 szt./godz.

    Krojenie chlebów wypiekanych w foremkach, oraz bezpośrednio na hercie (typu baltonowski). Prosta i bardzo solidna konstrukcja maszyn gwarantuje ich długie i bezawaryjne użytkowanie. Układ jest kompaktowy i nie zabiera dużo miejsca w zakładzie. Dowolne ustawienie maszyn w zależności od możliwości lokalowych.

     

    Więcej
    oferta
    sprzedaż
    producent
    Hoba / Jackowski
    sprzedawca
    Jackowski
  • Linia formowania chleba

    Linia formowania chleba

    Industrial Bread Line

    Przemysłowa linia do chleba GLIMEK INDU zapewnia uzyskanie bardzo dobrych rezultatów przy produkcji wielu rodzajów pieczywa, różnego pod względem receptury i kształtu produktu. Maszyny skonstruowane w celu zapewnienia wielozmianowej, przemysłowej produkcji chleba oraz wysokiej wydajności.

    Wydajność do 3000 szt./godzinę, zakres gramatur: od 100 do 1500 gram.

    Linia składa się z następujących maszyn:

    • dwukomorowej dzielarki SD-300
    • zaokrąglarki CR-360GM
    • międzygarowni IPP Indu
    • wydłużarki MO-881 lub MO-360
    Więcej
    oferta
    sprzedaż
    producent
    Glimek / Jackowski
    sprzedawca
    Jackowski
  • Margaryny

    Margaryny

    Margaryny Melange, Maxime, Martini, Master Export stworzone dla mistrzów z myślą o najbardziej wymagających klientach. Wyróżniają się najwyższą jakością, doskonałym smakiem i aromatem, idealną konsystencją. Z dodatkiem masła, bez dodatku tłuszczów utwardzonych dają swobodę w recepturach.

    Tworzymy z pasją dla Ciebie.

    Więcej
  • Piece THERMICO PLUS

    Piece THERMICO PLUS

      Podwójny system zaparowania, doskonały dla produktów mrożonych

      10 prędkości nawiewu dopasowuje się do każdego wyrobu

      Wytwornica pary pozwala na uzyskanie doskonałego połysku

      REFRESH: funkcja świeżego powietrza dla idealnie chrupiącej skórki

      Nowoczesne sterowanie panelem dotykowym 

      Wypiek różnych wyrobów w tym samym czasie różnymi metodami

      Komory pieca półkowego mogą być przystosowane do wypieku pizzy

      Ceramiczne grzałki w piecu półkowym w standardzie

      Garownia ze szklanymi drzwiami i oświetleniem LED

    Więcej
  • Katalog reklam czerwiec 2019

    Katalog reklam czerwiec 2019

    Dariusz Rajewski, Konrad Tota i Michał A. Molenda – 3 różne perspektywy i patenty na rozwój rzemieślniczych firm. Gadżety rzemieślnika – sprawdź, w jakie urządzenia i akcesoria zbroją się współcześni cukiernicy, piekarze i czekoladziarze w Polsce. Zobacz sklep firmowy dopasowany do rzeczywistości!

    Mimo że konkurencja na rynku jest zacięta, rzemiosło znalazło swoją niszę i rozwija się. Choć tylko rzemieślnicy wiedzą, jaka jest cena za rozwój i bycie rzemieślnikiem w dzisiejszych czasach. A jednak ta forma biznesu nadaje sens życiu całym rodzinom przez pokolenia i coraz częściej wciąga nowe osoby z zewnątrz. W najnowszym wydaniu Mistrza Branży popatrzymy na rzemiosło piekarskie i cukiernicze z trzech różnych perspektyw:

    - wielopokoleniowej wałbrzyskiej piekarni-cukierni Wypieki Rajewskich, 
    - 10-letniej krakowskiej Galerii Tortów Artystycznych 
    - kilkumiesięcznej warszawskiej piekarni Moxo Bakery.

    Naszych Gości pytamy, czym dla nich jest rzemiosło, co jest w nim najważniejsze i w czym widzą dalszy jego rozwój i swoich firm. I choć dzielą ich kilometry i doświadczenie, to łączy ich jedno: przekonanie, że nie ma rzemiosła bez człowieka i jego fachu. Ponadto Dariusz Rajewski, właściciel wałbrzyskiej marki Wypieki Rajewskich zdradzi rodzinny patent na budowanie i rozwijanie rzemieślniczej firmy przez pokolenia.

     

    Znany szef kuchni Michał Adam Molenda opowiada, co skłoniło go do otwarcia własnej piekarni, i czy w tej pracy jest więcej misji, czy biznesu. Z kolei Konrad Tota zrobi rachunek sumienia z nowoczesnego cukiernictwa, w dużej mierze wykreowanego przez media społecznościowe, "zepsutego" przez modę, i przekona, jak ta branża powinna się rozwijać.

     

    Jak przekonują nasi rozmówcy, rzemiosło to nie moda i chwytliwe hasło marketingowe, tylko wymagająca, ciężka praca - od podstaw. Im większy nacisk na rzemiosło, tym więcej sprzę­tu w pracowniach polskich piekarzy, cukierników, czekoladziarzy. Dlatego sprawdziliśmy, w co zaopatrują się współcześni rzemieślnicy: jakie sprzęty i akcesoria pojawiają się w ich pracowniach, by rozwijać produkcję od podstaw zgodnie z rzemiosłem.

     

    Rozwój rzemiosła nie może być oderwany od rzeczywistości i aktualnego stanu wiedzy. A ten zmienia się w szybkim tempie – to, co do tej pory było powszechnie akceptowane, zaczyna być na cenzurowanym. Stąd obecnie duży nacisk na wiedzę o surowcu. Przykładem są syropy glukozowe i glukozowo-fruktozowe. Dlaczego tanie syropy skrobiowe warto zastąpić i czym je zastąpić, piszemy w tekście "Tanie w produkcji, kosztowne dla zdrowia". O opinię zapytaliśmy też rzemieślników lodziarstwa: Pawła Klapeca, Tomasza Dybałę oraz dziennikarza zaangażowanego w promocję zdrowej żywności Grzegorza Łapanowskiego.

     

    Dobry rzemieślniczy produkt to jedno. Drugi, równie ważne, to miejsce sprzedaży! Co współcześnie decyduje o sukcesie sklepów firmowych? Według naszego autora, Wojciecha Głąbińskiego, to nie nowe technologie i trendy powinny nam spędzać sen z powiek, tylko poziom obsługi, udogodnienia sprzedażowe czy dbałość o jakość relacji, komunikacji z klientami. Żeby nie być gołosłownym, przygotował specjalnie dla naszych Czytelników subiektywny przegląd zagadnień Trendysklep w branży piekarniczej, które sprawdzą się i w cukierni, i lodziarni.

     

    Dla tych, którzy lubią nowinki, a co za tym idzie - unowocześniać swoje punkty sprzedaży z pieczywem, proponujemy miniprzegląd nowych, świetnie wyposażonych pieców sklepowych.

     

    Sprawdź spis treści i zobacz, co jeszcze przygotowaliśmy w wydaniu czerwcowym.
    Zapraszamy do lektury.

    SPIS TREŚCI

    Rozmowa Mistrza Branży

    Patent silnej piekarni – rozmowa z Dariuszem Rajewskim, właścicielem Piekarni-Cukierni Wypieki Rajewskich w Wałbrzychu
    Moxo Bakery. Rzemiosło bez kompromisów – rozmowa z Michałem Molendą, właścicielem nowej rzemieślniczej piekarni w Warszawie
    Wyższy level cukiernictwa – rozmowa z Konradem Totą, właścicielem Galerii Tortów Artystycznych Wieszcz wypieku chleba na żywym ogniu – rozmowa z piekarzem Richardem Miscovichem, potomkiem Adama Mickiewicza

    Mistrz zarządzania

    Kiedy Twoja firma potrzebuje pomocy, cz. 4 – Co zapewni przyszłość rzemieślniczym piekarniom?
    Biała lista podatników VAT – jakie zmiany wprowadza dla przedsiębiorców?
    Przedsiębiorcy mogą odliczyć darowiznę przekazaną szkołom

    Mistrz produkcji

    Tanie w produkcji, kosztowne dla zdrowia – syropy skrobiowe
    O polskim projekcie Pradawne Ziarno. Pradawne ziarno – współczesna innowacja cz. II
    Gwarancja jakości od samego początku – CSB zarządza jakością i informacją w laboratorium
    RECEPTURA: Truskawka w ażurowym cieście francuskim
    Więcej piękna w chlebie! Kobieca twarz na chlebie

    Pracownia idealna

    Gadżety na miarę nowoczesnego rzemiosła
    Błysk w stylu zero waste

    Sklep firmowy

    Trendysklep w branży piekarniczej
    Monoporcje – kwintesencja współczesnego cukiernictwa
    Sveba Connect – przepis na sukces dla sieci sklepów i piekarni
    Świeżość do wyboru – MIWE FreshFoodSystem
    Prezentacje pieców sklepowych
    Paragony pod stałą kontrolą

    Flash News

     

    NOWE WYDANIE DOSTĘPNE prenumeracie >>

     

    Zobacz online Katalog reklam (okienko poniżej) 
    lub pobierz AKTUALNY PDF 

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży
  • Katalog reklam maj 2019

    Katalog reklam maj 2019

    Pokolenie Y (czyli milenialsi) przejęło generacyjną pałeczkę i już wyznacza trendy w piekarstwie i cukiernictwie, co widać po naszych dzisiejszych Gościach. Maciej Majzon-Wójtowicz – pierwszy szef polskiej Akademii Czekolady o szerokim spektrum doświadczenia, kreatywny, niezależny, Justyna Roszkowska – właścicielka ma­łej, ambitnej warszawskiej manufaktury „Pochlebnie”, która nie przestaje wyznaczać sobie nowych piekarskich wyzwań oraz Joel Kroeker – kanadyjski piekarz, który zasłynął z abonamentowego systemu sprzedaży chleba oraz ozdabiania ich rysunkami i hasłami da­jącymi do myślenia. Nie lubią rutyny, ale za to chętnie podejmują nowe wyzwania. Nie uznają ście­my w żywności, dlatego wybierają surowce wysokiej jakości i osobiście jej pilnują. Są zwolennikami rzemieślniczej technologii produkcji, choć otwierają się na nowości.I co ważne, działają ożywczo na rozwój tej branży.

     

    W tym wydaniu przyjrzymy się milenialsom jako konsumentom. Sprawdzamy, jakimi są ludźmi, jakie wartości są im bliskie, jak funkcjonują na co dzień, czym się kierują przy zakupach, co lubią i jak w związku z tym dotrzeć do nich skutecznie ze swoją marką. Ważne w tym wszystkim jest pamiętać o zaskakiwaniu ich nowymi produktami.

    Czy wiecie, że nowy rodzaj czekolada – ruby – powstał z myślą o milenialsach? Tylko się pojawił, a od razu podzielił profesjonalistów (i konsumentów) na dwa obozy: ZA i PRZECIW. Pisze o tym Aurora Czekoladowa w tekście "Różolada czy ruby chocolate? Kontrowersje wokół różowej czekolady", która przysłuchała się zarówno jej przeciwnikom, jak i zwolennikom. Kto ma rację, a w zasadzie kto jakich używa racji – zapraszamy do lektury i własnej oceny, czy ruby to innowacja czy zgrabnie przygotowany produkt marketingowy.

     

     

    Czy ziarno może być źródłem innowacji? Jak najbardziej! Przekonują nas o tym polscy naukowcy, którzy razem z producentami i przetwórcami tworzą grupę Pradawne Ziarno. Wspólnie pracują nad innowacją w uprawie, przetwórstwie i wprowadzaniu na rynek pierwotnych form pszenic okrągłoziarnowej i perskiej. Pszenic, z których można produkować m.in. pieczywo o podwyższonej wartości odżywczej.

    Piszemy też o ciekawej, nowej i zaskakującej kampanii "Czas na polskie superowoce", nad którą redakcja Mistrza Branży objęła patronat medialny. Zaskakującej, ponieważ w tej inicjatywie na rzemieślnicze lody zapraszają polscy plantatorzy owoców jagodowych. Od maja do sierpnia konsumenci – dzięki akcji promocyjnej – bedą odkrywać nie tylko kunszt polskich rzemieślniczych lodziarni, ale co miesiąc próbować zimnej słodyczy z sezonowych, świeżych owoców.

    Co króluje w tortach w tym sezonie? Polecamy nasz przewodnik podsumowujący słodkie trendy 2019. Znajdują się w nim opinie i rady znanych dekoratorek – Angeliki Chwyć i Ewy Drzewickiej, przegląd instagramowych hitów, a także praktyczne tutoriale utalentowanych sugarcraterek, specjalistek od kwiatów z masy cukrowej, pionowych falban, asymetrii i modnego marmuru w tortach weselnych.

     

     

    Dla tych, co lubią sięgać dalej, wyprzedzać teraźniejszość, polecamy przyjrzeć się sztucznej inteligencji w gastronomii, a także w piekarni. We wciągającym tekście Wojciecha Głąbińskiego dowiadujemy się, co wpłynęło na dynamiczny rozwój nowoczesnej technologii i jak daleko posunęły się prace nad sztuczną inteligencją w branży gastronomicznej. Przekonamy się również, że sztuczna inteligencja już niedługo pojawi się w piekarniach, dzięki polskiemu producentowi dobrze znanego Receptora.

     

     

    Sprawdź, co jeszcze przygotowaliśmy w wydaniu majowym i zapraszamy do lektury!

     

    SPIS TREŚCI

    Rozmowa Mistrza Branży
    Chocolate chef – rozmowa z Maciejem Majzonem-Wójtowiczem, szefem polskiej Akademii Czekolady 
    Jedzenie, które pobudza myślenie – rozmowa z kanadyjskim piekarzem Joelem Kroekerem 
    Pochlebnie o chlebie – rozmowa z Justyną Roszkowską, właścicielką manufaktury Pochlebnie

    Mistrz zarządzania
    Kiedy Twoja firma potrzebuje pomocy, cz. 3 – Czas na zamknięcie firmy?

    Mistrz produkcji
    Różolada czy ruby chocolate? Kontrowersje wokół ruby
    O polskim projekcie Pradawne Ziarno, cz. I. Pradawne ziarno – współczesna innowacja 
    Czas na polskie superowoce 
    Grissini alternatywą dla chleba? 
    Kwasy tłuszczowe Omega-3 pozyskasz także z pieczywa 
    Czy sztuczna inteligencja zdominuje branżę gastronomiczną?

    W świecie dekoracji
    Sugarcrafting w rozkwicie
    Torty komunijne i ślubne made by Ewa Drzewicka – nowe trendy na bajecznym biszkopcie

    TUTORIALE: Kwiaty, asymetria & marmur
    Inspirowane naturą 
    Kwiatki, bratki i stokrotki
    Róże z kremu maślanego 
    Tort z falbanką 
    Marmurowy tort

    Efektowne dekoracje & komfort pracy – przegląd produktów do ciast i tortów

    Mistrz sprzedaży
    Trendy wyznaczają generacje, nie firmy

    Flash News

    NOWE WYDANIE DOSTĘPNE w prenumeracie >>

    Zobacz online Katalog reklam lub pobierz AKTUALNY PDF 
    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży

Produkty promowane

Prezentacja produktów

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe