...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
tel. +48 32 729 96 80
fax +48 32 729 96 70 lub +48 32 790 40 90
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Pierwszy autorski lokal Tomasza Dekera

    Pierwszy autorski lokal Tomasza Dekera 0

    W wywiadzie opublikowanym w lutowym wydaniu „Mistrza Branży” zapowiadał otwarcie nowego konceptu z piekarnią. I otworzył. 25. lipca ruszył autorski lokal Tomasza Dekera w Gdańsku, który jest jednocześnie piekarnią (ze śniadaniami), cukiernią, lodziarnią, kawiarnią. Pysznym miejscem.

    więcej
  • Piekarnia BIO od podstaw cz. 1

    Piekarnia BIO od podstaw cz. 1 0

    Eko, bio, organic – to słowa, które w artykułach i analizach dotyczących rynkowych trendów odmieniane są przez wszystkie przypadki. Na „zieloną stronę mocy” decydują się przechodzić kolejne piekarnie czy cukiernie. Powstają też nowe, które od początku swej działalności stawiają na EKO.

    więcej
  • Kolejna edycja Targów Zero Waste z Mistrzem Branży

    Kolejna edycja Targów Zero Waste z Mistrzem Branży 0

    Po sukcesie w Warszawie Targi Zero Waste przenoszą się do Gdyni. 18 sierpnia br. w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym czeka Was moc atrakcji, m.in. przegląd filmowy, liczne wykłady i warsztaty. W rolę prowadzącej wcieli się Helena Chmielewska, redaktorka „Mistrza Branży”.

    więcej
  • Pieczywo na grilla

    Pieczywo na grilla 0

    Wiosna i lato to te pory roku, gdy szczególnie chętnie odpoczywamy na łonie natury. Trudno sobie wyobrazić ten czas bez popularnego grilla. Bogatą ofertę mięs i wędlin warto uzupełnić atrakcyjnymi propozycjami z piekarni!

    więcej
  • Zbierajmy słoiki!

    Zbierajmy słoiki! 0

    Sami podejmujemy decyzję, czy sprzeciwiamy się plastikowej fali, czy przymykamy na nią oko. Produkty, którymi się otaczamy, pokazują, kim jesteśmy, jakie wyznajemy wartości, jaki przyświeca nam cel. Zaproś swoich klientów do świata prawdziwego pieczywa i słodkości, pozbawionego plastiku! Weź udział w kampanii ZBIERAMY SŁOIKI!

    więcej
  • Kierunki rozwoju polskiego cukiernictwa – tradycja w nowoczesnym wydaniu

    Kierunki rozwoju polskiego cukiernictwa – tradycja w nowoczesnym wydaniu 0

    Branżę piekarniczo-cukierniczą od zawsze charakteryzuje przywiązanie do tradycji. Nic więc dziwnego, że wkroczenie w XXI wiek dla wielu jej przedstawicieli nie było zadaniem łatwym. Problemem okazały się nie tylko nowinki technologiczne, jak usprawniające kontakt z klientem profile społecznościowe czy e-sprzedaż...

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe